آخرین خبرها

تعبیر خواب قصاب و قصابی سلاخی کردن از منابع مختلف

تعبیر خواب قصاب و قصابی سلاخی کردن از منابع مختلف

امروز و در این پست به شما عزیزان تعبیر خواب قصاب و قصابی سلاخی کردن از منابع مختلف را شرح می دهیم، در واقع اگر به تازگی خوابی با این مضمون مشاهده کرده اید و می خواهید از تعبیر آن بدانید، ادامه این مطلب را حتما مطالعه فرمائید.

02386073862062087 تعبیر خواب
تعبیر خواب قصاب و قصابی سلاخی کردن از منابع مختلف

تعبیر خواب قصاب و قصابی سلاخی کردن از منابع مختلف,تعبیر خواب قصابی سگ,تعبیر خواب قصابی گوشت حیوانات از منابع مختلف,تعبیر خواب قصابی شتر,تعبير خواب قصابي كردن گاو,تعبیر خواب قصابی در خواب,تعبیر خواب قصابی گربه,تعبیر خواب قصابی اسب,تعبیر خواب قصابی چیست,تعبیر خواب قصابی خوک,تعبیر خواب قصابی گوشت حیوان

تعبیر خواب قصاب و قصابی سلاخی کردن از منابع مختلف

معبرین غربی گویند:
  • دیدن قصاب در خواب نشانه‌های خوبی را به همراه نخواهد داشت. اگر در خواب خود قصابی را مشاهده کردید به این معنی است که احساسات خود را برای کسانی که مراقب شما هستند از بین خواهید برد.
  • این رؤیا می‌تواند بازتابی از افکار منفی و عدم رعایت اصول اخلاقی در زندگی بیداری باشد. این خواب به شما هشدار می‌دهد که در جهت غلط و نادرستی قدم برداشته و در سریع‌ترین زمان ممکن بایستی تغییری در مسیر زندگی خود ایجاد کنید.
آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر قصابی را به هنگام ذبح گاو در خواب ببینید، نشانه آن است که بیماری کشنده ای در کمین یکی از افراد خانواده شماست.
  • اگر خواب ببینید قصابی مشغول بریدن گوشت است، نشانه آن است که دیگران شما را زیر نظر گرفته‌اند، بنابر این در هنگام نوشتن نامه و اسناد هشیار باشید.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: قصاب مظهر خون ریختن و تکه تکه کردن گوشت و شکستن استخوان است. به شنیدن نام قصاب به همان نحو که در نظر ما ساطور و چاقو لاشه‌های گوسفند و گاو تجسم می‌شود در خواب نیز ذهن ما برای نشان دادن خون و مرگ و حوادثی که در مجموع می‌توانند علت یا معلول مرگ و خون و گوشت و استخوان بی جان باشند قصاب را شکل می‌بخشد. دیدن قصاب در خواب به هر صورت باشد خوب نیست.
محمدبن سیرین گوید: دیدن قصاب چون مجهول بود، دلیل بر ملک است. اگر در خواب بیند که قصابی در سرای او یا در کوچه او شد، دلیل است در آنجا کسی بمیرد. اگر بیند که قصابی می‌کرد و قصاب نبود، دلیل است کسی را بکشد یا مجروح کند و ملال بیند.
معبرین غربی گویند: اگر خواب‌هایی را در مورد سلاخی کردن حیوانات به دست قصاب می‌بینید بیانگر این است که شما برای رسیدن به سودی بیشتر در حال از بین بردن دیگران هستید شاید در حال حاضر تصور کنید که به پیروزی رسیده‌اید ولی نتایج و عواقب آن را در آینده درک خواهید کرد.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: خرید و فروش گوشت در خواب خوب نیست بخصوص اگر در خواب ببینید که از قصاب گوشت خریده‌اید و به خانه خویش می‌برید.

درباره‌ی سید

یک نظر

  1. سلام من خواب دیدم یک جایی مثل اداره بود و یک میز که روی اون یک جانوری که مثل لاشه ی گوسفند پوست کنده روی اون قرار داشت و روش یک حیوا ن پوست کنده مثل مار بووا بودش و خون ازش میرخت ومن رفتم تشت خون و خالی کردم فک کردم الان منو مسئول کشتن این جانواران میدونن لطفا تعبیرش برام بگین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *