آخرین خبرها

تعبیر خواب مخفی شدن گم شدن و پنهان شدن

تعبیر خواب مخفی شدن گم شدن و پنهان شدن

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت ملکوت 786 و از سری مجموعه های تعبیر خواب مخفی شدن گم شدن و پنهان شدن را به شما عزیزان شرح می دهیم، در واقع اگر گسی تجربه ای از خواب گم شدن، مخفی شدن از پلیس، شخصی و یا هر چیزی را تجربه کرده است می تواند در ادامه تحلیل مربوط به آن را مطالعه فرماید.

02686307367028637 تعبیر خواب
تعبیر خواب مخفی شدن گم شدن و پنهان شدن

تعبیر خواب مخفی شدن گم شدن و پنهان شدن,تعبیر خواب پنهان شدن دختر,تعبیر خواب پنهان شدن از شخصی,تعبیر خواب پنهان شدن امام صادق,تعبیر خواب پنهان شدن از دست دشمن,تعبیر خواب پنهان شدن خانه,تعبیر خواب پنهان شدن ماه,تعبیر خواب پنهان شدن مار,تعبیر خواب پنهان شدن در قبر,تعبیر خواب پنهان شدن از دست دشمن,تعبیر خواب پنهان شدن امام صادق,تعبیر خواب پنهان شدن دختر,تعبیر خواب قایم شدن گربه,تعبیر خواب پنهان شدن ماه

تعبیر خواب مخفی شدن گم شدن و پنهان شدن

معبرین غربی گویند: دیدن رویاهایی در مورد مخفی شدن و پنهان شدن نشانه این است که بیننده خواب در درون خود از رازهایی محافظت کرده و آن‌ها را بروز نمی‌دهد. این گونه خواب‌ها می‌تواند علائمی از ترس روبرو شدن با مشکلات و مسائل پیش رو باشد. اگر چه که بایستی بیننده خواب این موضوعات را بیان کرده و قبل از اینکه دیگران به رازهای وی پی ببرد خود آن‌ها را اعتراف کند.
لوک اویتنهاو می‌گوید:
  • پنهان شدن: تشویش
  • پنهان کردن چیزی: نیات بد
آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید که خود را پنهان می‌کنید، بیانگر آشفتگی روحی شما است. اگر دختری در خواب چیزی را پنهان کند، یعنی مورد اتهام دیگران قرار می‌گیرد.
معبرین غربی گویند: اگر دیگران را در حال مخفی شدن مشاهده کردیده به این معنی است که شما به دنبال پیدا کردن احساس امنیت و حفاظت برای خود هستید.
معبرین غربی گویند: دیدن مخفی شدن از دست دیگران (پلیس، والدین و…) بیانگر احساس مقصر بودن در زندگی واقعی بیننده خواب است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *