آخرین خبرها

تعبیر خواب مرگ و کشته شدن – مردن و مرگ در آب نشانه چیست

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوت 786 تعبیر خواب مرگ و کشته شدن – مردن و مرگ در آب نشانه چیست را قرار دادیم . کاملترین تفسیر و تعبیر خواب مرگ و مردن و حرف زدن با مرده و کشته شدن توسط دیگران و تعداد زیادی جسد و انسان کشته شده و کشتن دیگران و صحبت کردن با شخص مرده و جسد و جنازه و روح پس از مرگ …

تعبیر خواب مرگ پدر,تعبیر خواب مرگ امام صادق,تعبیر خواب مرگ عزیزان,تعبیر خواب مرگ پدر امام صادق,تعبیر خواب مرگ فامیل,تعبیر خواب مرگ فرزند پسر,تعبیر خواب مرگ دیگران,تعبیر خواب مرگ خود
-و-مرگ-در-آب-نشانه-چیست تعبیر خواب

تعبیر خواب مرگ و کشته شدن – مردن و مرگ در آب نشانه چیست,تعبیر خواب مردن و مرگ,تعبیر خواب مرگ و میر انسان,تعبیر خواب تعداد زیادی کشته,تعبیر خواب مرده و مردن و مرگ,تعبیر خواب مرگ انسان و حیوانات,تعبیر خواب انسان کشته شده,معنی و مفهوم مرگ و کشته شدن,تعبیر خواب مرگ در جاده و تصادف

تعبیر خواب مرگ و کشته شدن – مردن و مرگ در آب نشانه چیست

دیدن خواب مرده

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم ، خواب مرده بر حالت روحی شما دلالت دارد.

دیدن جسد در خواب به این معنی است که شما باید تلاش کنید تا چیزی را در زندگی خود تغییر دهید. خوب حالا آن چیز چیست ؟

هیچ کس جز شما نمی تواند به این سوال پاسخ دهد. ببینید چه چیزی در زندگی شما وجود دارد که هر روز ذهن شما را مشغول کرده و باعث ناراحتی و احساس عدم امنیت شما می شود .

به طور ناخودآگاه هر کسی میداند که مشکل از کجاست.

تعبیر خواب کشتن کسی

این خواب اینگونه معنی می شود که شما در تلاش برای تغییر زندگی و یا رفتار خود هستید ولی در این راه شکست خورده اید.یا ممکن است شما ایراد کار و یا رفتار و اخلاق خود را میدانید ولی قدرت تغییر آن را ندارید.

به این خواب به صورت مثبت نگاه کنید. خیلی خوب است که شما ایراد کار خود را می دانید و لااقل قصد تغییر آن را دارید. مغز شما نیز برای این تغییر آماده است.

مشکل شما اینجاست که نمی توانید حدس بزنید بعد از این تغییر ، حالات روحی شما چگونه خواهد بود. شما می ترسید این تغییر بعدا برایتان گران تمام شود.

برای مثال ممکن است شما در رابطه عاشقانه با کسی هستید ولی می دانید که این رابطه درست نیست و هرچه زودتر باید تمام شود .ولی ته دل شما نگرانی هایی از بابت پایان دادن به این رابطه وجود دارد و از عواقب آن مطمئن نیستید.

نمی دانید که چقدر دلتنگ و ناراحت خواهید شد ، نمی دانید که اصلا آیا توان تحمل این دوری را دارید یا نه و ندانسته هایی از این قبیل .

تعبیر خواب پنهان کردن مرده یا جسد

این خواب نشان می دهد که شما مشکل یا اشتباه بزرگی در زندگی خود دارید که فکر می کنید قادر به حل کردن آن نیستید به همین دلیل سعی می کنید آن را از دیگران پنهان کنید.

ولی خودتان چطور ؟ پنهان کردن این مشکل از دیگران باعث نشده است که خود شما هم این مشکل را فراموش کنید.

ممکن است کاری کرده اید که در حال حاضر دچار عذاب وجدان هستید. این خواب نشان می دهد شما مشکلات پیچیده ای درست کرده اید که قادر به حل آن نیستید ولی ذهن و فکر شما را بسیار مشغول کرده است.

این مشکل می تواند پیشرفت و حتی شغل شما را تحت تاثیر قرار دهد. باید هرچه سریع تر راه حلی برای آن پیدا کنید.

تعبیر خواب غرق شدن در آب و مرگ

این خواب می تواند کمی پیچیده باشد . ممکن است شما به موفقیتی رسیده اید و حالا زمان استراحت و استفاده از لذت های زندگی برای شما فرا رسیده است.

مغز شما آسوده شده و در حال استراحت است. یا ممکن است شما نگرانی بسیار زیادی داشته اید که حالا رفع شده است. این نگرانی می تواند بیماری عزیزانتان باشد.

برای مثال ممکن است یکی از نزدیکان شما مریض بوده و شما مدت ها نگران حال او بودید و حالا بهبود پیدا کرده و شما آسوده شده اید.

حالات روحی مختلفی می تواند باعث دیدن خواب مردن در آب و یا غرق شدن در آب شود. برای مثال اگر ببینید کسی که مرده است بر روی آب شناور است می تواند نشانه این باشد که نگرانی شما از بابت عزیزانتان رفع شده ولی با یک اتفاق بد .

یعنی در این حالت شما دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید. ممکن است یکی از عزیزانتان مدت ها دچار بیماری بوده و حالا از دنیا رفته است.مرگ این عزیز با وجود اینکه اتفاق تلخی است ولی باعث از بین رفتن نگرانی شما شده .

در واقع شما نگران مرگ کسی بودید که حالا مرده است . پس شما از این به بعد دیگر نگران مرگ او نیستید !!!

یا ممکن است شما نگران شغل و کسب و کار خود بودید و حالا ورشکست شده اید و یا حتی در زندان هستید .

با وجود اینکه شما الان یک ورشکسته هستید ولی در واقع دیگر نگران ورشکسته شدن نیستید و این دغدغه فکری از بین رفته است چون دیگر چیزی برای از دست دادن و نگران بودن ندارید !

دیدن کشته شدن کسی

ممکن است شما در خواب شاهد یک صحنه جرم باشید . اگر در خواب ببینید که کسی یک نفر دیگر را کشت و شما این صحنه را دیدید ، نشان دهنده این است که شما شاهد خیانت و یا جرم یا اشتباه کسی بوده اید و نمی توانید آن را به کسی بگویید و قادر به فراموش کردن آن نیستید.

مغز شما درگیر این موضوع است و حتی ممکن است عذاب وجدان هم داشته باشید .

اگر ببینید که خود شما در حال کشتن دیگران هستید می تواند به این معنی باشد که شما به اطرافیان و همکاران خود شک دارید و شدیدا نیازمند کسی هستید که بتوانید به او اعتماد کنید .

به نظر می رسد اطرافیان شما در حال آسیب رساندن به شما هستند و تاثیر مثبتی بر روی شما ندارند.این می تواند زندگی و حتی شغل شما را تحت تاثیر قرار دهد .مغز شما به شما اخطار می کند که هر چه سریع تر باید فکری برای تغییر اوضاع کنید.

در ادامه به برخی از رایج ترین خواب های مرگ به صورت تیتر وار اشاره می کنیم .

اگر در خواب مرگ خودتان را ببینید »» از رفتار و کارهای خود راضی نیستید . سریعا به فکر تغییر باشید
اگر تعداد زیادی مرده در یکجا ببینید »» بسیاری از آرزوهای خود را نادیده گرفته اید. شاید برای خوشحال کردن عزیزانتان آرزوهای خود را دفن کرده اید ولی بدانید که این آرزوها آتش زیر خاکستر هستند .

باید برای دست یابی به آنها تلاش کنید وگرنه بعدا بسیار پشیمان خواهید شد.

رسیدن و یا نرسیدن به این آرزوها اصلا مهم نیست . مهم این است که شما همه تلاش خود را کرده باشید .

صحبت کردن با مرده »» نگرانی های ذهنی بسیار زیادی دارید که قادر به بیان کردن آن نیستید. یک شخص مورد اعتماد پیدا کنید و با او درد دل کنید.

در غیر این صورت می توانید به یک مشاور مراجعه کنید. البته نه برای درمان . بلکه برای اینکه کسی باشد که شما را نمی شناسد و بتوانید حرف های خود را بدون نگرانی به او بزنید و سبک شوید.

دیدن کودک مرده در خواب :

این خواب نشان می دهد کسی در زندگی شما برایتان در حال درست کردن دردسر است . ممکن است شما را تحت فشار قرار داده تا کاری انجام دهید.

در هر صورت اصلا خوب نیست و مغز شما تحت فشار است . این می تواند ضررهای مالی برایتان در پی داشته باشد .

اگر در خواب ببینید که مرده در حال حرف زدن است

این نشان دهنده رابطه شما با اطرافیانتان است . ممکن است با یکی از عزیزانتان قهر هستید ولی حالا پشیمان شده اید و به دنبال بهانه هستید تا با او آشتی کنید

خواب مردن پدر یا مادر 

اگر مرگ پدر و مادر خود را در خواب ببینید ممکن است به این دلیل باشد که شما بسیار نگران از دست دادن انها هستید .

یا ممکن است به تازگی پدر یا مادر خود را از دست داده اید و مغز شما هنوز توانایی باور کردن این مشکل را ندارد . دیدن جنازه خواهر و یا برادر نیز همین تعبیر را دارد .

اگر در خواب مرگ همسر خود را ببینید 

این خواب نشان می دهد که شما به همسر خود اطمینان ندارید . این عدم اطمینان می تواند از جهات مختلف باشد . ممکن است فکر می کنید او در حال خیانت کردن به شماست . و یا ممکن است خاطر جمع نیستید که او بتواند زندگی دلخواه شما را برایتان فراهم کند. حتی ممکن است مطمئن نباشید که اون از شما راضی است و یا نیست .

اگر ببینبد که مرده اید و به روح تبدیل شدید 

اگر روح خود را در خواب ببینید به این معنی است که شما بیش از حد به دیگران تکیه کرده اید و نگران هستید که آنها حمایتشان را از شما قطع کنند.سعی کنید روی پای خودتان بایستید و به کسی وابسته نباشید .

اگر در خانه خود یک مرده دیدید 

مشکلات خانوادگی زیادی دارید و خانه محل آرامش شما نیست

اگر سر بریده یک مرده را دیدید

نشان می دهد که در یک مورد خاص اطلاعات شما کافی نبوده و باعث دردسر برایتان شده است .

به طور خلاصه می توان گفت دیدن مرده در خواب و یا دیدن مرگ کسی در خواب به معنی احساسات شما در مورد آن فرد و یا خود شما است . این خواب نشان می دهد که بدن شما از چیزی ناراضی است و شدیدا نیاز به تغییر اوضاع دارد .

منبع : سایت ملکوتی ها

******************************

بازنشر : سایت ملکوت 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *