آخرین خبرها

تعبیر خواب مگس حشره موذی از منابع مختلف

تعبیر خواب مگس حشره موذی از منابع مختلف

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان تعبیر خواب مگس حشره موذی از منابع مختلف را شرح دهیم، در واقع اگر به تازگی در خواب خود چنین موجوداتی را مشاهده کرده اید ادامه این عنوان را بخوانید.

0263738602360262037 تعبیر خواب
تعبیر خواب مگس حشره موذی از منابع مختلف

تعبیر خواب مگس حشره موذی از منابع مختلف,تعبیر خواب مگس در چشم,تعبیر خواب مگس های زیاد در خانه,تعبیر خواب مگس کش,تعبیر خواب مگس و حشره,تعبیر خواب مگس در منابع مختلف,تعبیر خواب حشره بزرگ,تعبیر خواب حشره سنجاقک,تعبیر خواب حشره در خانه,تعبیر خواب حشره بید,تعبیر خواب حشره سبز,تعبیر خواب حشره سفید,تعبیر خواب حشره در دهان,تعبیر خواب حشره سیاه بزرگ,تعبیر خواب حشره در غذا,تعبیر خواب حشره کنه,تعبیر خواب حشره ابن سیرین,تعبیر خواب حشره عنکبوت,تعبیر خواب حشره کفشدوزک,تعبیر خواب حشره در گوش,تعبیر خواب حشره گزنده,تعبیر خواب حشره ساس,تعبیر خواب حشره کوچک,تعبیر خواب حشره کک,تعبیر خواب حشره در سر,تعبیر خواب حشره سوسک

تعبیر خواب مگس حشره موذی از منابع مختلف

برايت مى‌گويد:

  • اگر در خواب مگس ببينيد، علامت آن است كه موضوعى باعث ناراحتى شما مى‌شود.
  • اگر خواب ببينيد كه مگسى در دهانتان است، به اين معنا است كه دچار دردسر مى‌شويد.
ابراهیم کرمانی می‌گوید:
  • تعبیر مگس انسان پست می‌باشد.
  • اگر ببینی مگس‌ها تو را گزیده‌اند مردم نسبت به تو حسادت می‌کنند.
ابن عباس می‌گوید:
  • تعبیر خواب مگس، انسان فرومایه و پست است،‌‌‌‌.
  • اگر در خواب ببینی مگس‌ها بروی تو جمع شده‌اند، تعبیرش این است که از شخص پست و فرومایه مال و اموال به دست می‌آوری.
  • اگر ببینی مگس در گوش تو رفته است شخصی پست و فرومایه به تو حرفی می‌زند که در اثر آن رنجیده و ناراحت می‌شوی.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینیم مگسی در چای یا شربت یا غذای ما افتاده در روزهای آینده کراهتی در ما پدید می‌آید.

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

  • شنیدن صدای مگس در خواب نشان آن است که آدم‌های بی شخصیت و ولنگار درباره شما داوری می‌کنند و یاوه می گویند و سعایت آن‌ها چنان فاقد ارزش و اعتبار است که گوئی وزوز مگس شنیده می‌شود.
  • اگر در خواب دیدید مگسی گرد سر شما پرواز می‌کند مزاحمی در زندگی شما پیدا می‌شود و اگر آن مگس صدا داشت کسی از دیگری نزد شما بد می‌گوید و رغبت می‌کند و می‌خواهد آبروی شخص ثالث غایبی را خدشه دار کند.

ابراهیم کرمانی: اگر ببینی مگس را کشته‌ای شخص حسودی را مغلوب می‌کنی.

لیلا برایت: اگر خواب ببينيد كه مگسى را مى‌كشيد، يعنى دشمنانتان را شكست مى‌دهيد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر دسته ای از مگس‌ها را دیدید که در اتاق یا در اطراف شما هستند جمعی مردم دون و پلید گرد شما را می‌گیرند و ضمن این که نیت سو استفاده دارند مزاحمت ایجاد می‌کنند. اگر دیدید لاشه گوسفندی هست و مگس‌های بسیاری بر آن نشسته‌اند جمعی مفتخور مگس صفت در صدد تصاحب مالی هستند. اگر لاشه و گوشت متعلق به شما باشد مال شما در معرض تجاوز است.

 

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *