آخرین خبرها

تعبیر خواب وضو گرفتن از منابع مختلف

تعبیر خواب وضو گرفتن از منابع مختلف

در ادامه این مطلب از سایت ملکوت 786 شما عزیزان می توانید تعبیر خواب وضو گرفتن از منابع مختلف را مطالعه نمائید که البته می تواند نسبت به آینده شما نیز با واکنشی همراه شود و شاید این خواب در زندگی شما تاثیری داشته باشد.

20368260378026387267 تعبیر خواب
تعبیر خواب وضو گرفتن از منابع مختلف

تعبیر خواب وضو گرفتن از منابع مختلف,تعبیر خواب وضو گرفتن,تعبیر خواب وضو گرفتن اشتباه,تعبیر خواب وضو گرفتن مرده,تعبیر خواب وضو گرفتن ونماز خواندن,تعبیر خواب وضو گرفتن در حرم,تعبیر خواب وضو گرفتن در حرم امام رضا,تعبیر خواب وضو گرفتن دیگری,تعبیر خواب وضو گرفتن برای نماز,تعبیر خواب وضو گرفتن با شیر,تعبیر خواب وضو گرفتن ناقص,تعبیر خواب وضو ناقص,تعبیر خواب وضو گرفتن مرده در خواب,تعبير خواب وضو گرفتن مرده,تعبیر خواب وضو گرفتن با مرده,تعبیر خواب وضو گرفتن و نماز خواندن مرده,تعبیر وضو گرفتن مرده در خواب چیست,تعبیر خواب وضو گرفتن ونماز خواندن در مسجد,تعبير خواب وضو گرفتن و نماز خواندن,تعبیر وضو گرفتن ونماز خواندن در خواب,تعبیر خواب دیدن وضو گرفتن دیگری,تعبیر خواب وضو گرفتن دیگران,تعبیر خواب وضو گرفتن شخص دیگری,تعبیر خواب وضو گرفتن برای نماز جماعت,تعبیر خواب وضو گرفتن و نماز خواندن,تعبیر خواب وضو گرفتن برای نماز صبح,تعبیر خواب وضو گرفتن با آب شیر

تعبیر خواب وضو گرفتن از منابع مختلف

همواره در تعابیر خواب آب زلال نماد پاکی و بنابراین وضو گرفتن با این آب نجات از اندوه و ناراحتی است. ابن سیرین به نقل از ابراهیم اشعث می‌گوید که که اگر بیماری در خواب ببیند وضو به نیت نماز می‌گیرد، از بیماری شفا می‌یابد و اگر وامداری ببیند از زیر بار دین بیرون می‌آید.
تام چت ویندو می‌گوید: اگر بیند با آب صاف و پاک وضو گرفت از غم‌ها خلاص می‌شود و چنانچه بیمی داشته باشد بیمش از میان می‌رود و در صورت بیمار بودن شفا می‌یابد و اگر قرض دار باشد قرضش را ادا می‌کند.
منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید: اگر در خواب ببینید که وضو می‌گیرید اما آب کدر و تاریک و گل آلود است خوب نیست چرا که خواب شما می‌گوید مشکلاتی برای شما پیش می‌آید و درمانده می‌شوید. به طور کلی دیدن وضو ساختن در خواب نیکو است.
امام صادق (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی وضو می‌گیری و کسی به وضو گرفتن تو نگاه می‌کند، آن شخص به دست تو توبه می‌کند. اگر ببینی در حالی که وضو می‌گیری به صورت شخص عالمی نگاه می‌کنی، به دست آن شخص توبه خواهی کرد.
ابراهیم کرمانی: اگر ببینی پس از وضو گرفتن اتفاقی باعث شد که وضوی تو باطل بشود، در کسب و کار خودت عاجز و ناتوان می‌شوی، ولی اگر ببینی دوباره وضو گرفتی و نماز خواندی اما نماز را به طور کامل تمام نکرده‌ای، به زودی از دنیا می‌روی، ولی اگر ببینی بعد از آن وضو اصلاً نماز نخوانده‌ای تعبیرش بهتر است.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی بدون وضو نماز می‌خوانی، دین و ایمان تو ضعیف می‌باشد و مال و اموالی را که در اختیار داری از دست می‌دهی و یا دنبال چیزی که هستی نمی‌رسی.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *