آخرین خبرها

تعبیر خواب کچل شدن و کم شدن موی سر

تعبیر خواب کچل شدن و کم شدن موی سر

در یکی دیگر از مطالب و عناوین سایت ملکوت 786 به شما عزیزان تعبیر خواب کچل شدن و کم شدن موی سر را شرح می دهیم که در واقع اگر فکر می کنید این خواب می تواند تعبیری داشته باشد که زندگی شما را تغییر دهد این مطلب را حتما مطالعه فرمائید.

9238607386207360837 تعبیر خواب
تعبیر خواب کچل شدن و کم شدن موی سر

تعبیر خواب کچل شدن و کم شدن موی سر,تعبیر خواب کچل شدن,تعبیر خواب کچل شدن فرزند,تعبیر خواب کچل شدن زن,تعبير خواب كچل كردن مو,تعبیر خواب کچل شدن شوهر,تعبیر خواب کچل شدن جلوی سر زن,تعبیر خواب کچل شدن همسر,تعبیر خواب کچل شدن پشت سر مرد,تعبیر خواب کچل شدن پشت سر,تعبیر خواب کچلی وسط سر,تعبیر خواب کچل شدن ابرو,تعبیر خواب کچل شدن به تعبیر امام صادق,تعبیر خواب کچل شدن وسط سر دیگران,تعبیر خواب کچلی موی سر زن,تعبیر خواب کچل شدن سر زن,تعبیر خواب کچل شدن مرده

تعبیر خواب کچل شدن و کم شدن موی سر

ابن سیرین: اگر زنی در خواب ببیند که کچل شده و موی سر او ریخته است بیانگر این است که در زینت و آرایش نقصان پذیرد.
آنلی بیتون می‌گوید: اگر زنی خواب ببیند موهایش می‌ریزد و کچل می‌شود، علامت آن است که برای امرار معاش باید تلاش کند زیرا بخت و اقبال به او پشت می‌کند.

کارل گوستاو یونگ می‌گوید:
خواب دیدن اینکه شما کچل می‌شوید، بیانگر نبود اعتماد به نفس است و بیانگر نگرانی از این مساله که پیرتر و پیرتر می‌شوید. تعبیر دیگر این است که کچلی سمبلی از فروتنی، خلوص و فداکاری شخصی است. شما در مرحله‌ای از زندگی‌تان هستید که با اعتماد به نفس کامل خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهید

معبرین غربی گویند:
به تعبیر برخی از معبرین غربی عدم توانایی در کنترل‌ها خود را به صورت ریزش مو یا کچل شدن در خواب نمایش می‌دهد. شما از آگاهی لازم در برخورد با دیگران برخوردار نبوده و بر احساسات خود مسلط نیستید.
اگر در خواب دیدید که موهای شما ریزش می‌کند بیانگر این است که شما نگران افکار خود (افزایش سن و از دست دادن جوانی) هستید.
از دست دادن و یا ریزش موها در خواب بیشتر فقدان توانایی و قدرت را در زندگی واقعی بیننده خواب نشان می‌دهد. همچنین این خواب نیز می‌تواند ناشی از تفکر و ترس درباره پیر شدن و عدم زیبایی نیز باشد.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *