آخرین خبرها

تعبیر خواب گلابی سبز و نارس گلابی شیرین

تعبیر خواب گلابی سبز و نارس گلابی شیرین

در یکی دیگر از عنوان ها و مطالب تعبیر خواب سایت ملکوت 786 مانند همیشه قصد داریم به شما خوبان تعبیر خواب گلابی سبز و نارس گلابی شیرین را شرح دهیم، هم چنین تحلیل های مواردی چون خوردن و یا خریدن گلابی را نیز می توانید مطالعه فرمائید.

2030863028367026837 تعبیر خواب
تعبیر خواب گلابی سبز و نارس گلابی شیرین

تعبیر خواب گلابی سبز و نارس گلابی شیرین,تعبیر خواب گلابی خوردن,تعبیر خواب گلابی خریدن,تعبیر خواب گلابی در خواب,تعبیر خواب گلابی و انجیر,تعبیر خواب گلابی گرفتن,تعبیر خواب گلابی چیست,تعبیر خواب گلابی و سیب,تعبیر خواب گلابی خوردن چیست,تعبیر خواب گلابی ,تعبیر خواب گلابی دادن,تعبیر خواب گلابی نرسیده,تعبیر خواب گلابی سیاه,تعبیر خواب گلابی خراب,تعبیر خواب گلابی کندن از درخت,تعبیر خواب گلابی زن حامله,تعبير خواب گلابي ديدن,تعبیر خواب گلابی برای زن حامله,تعبیر خواب گلابی و انگور,تعبیر خواب گلابی کرم خورده,تعبیر خواب گلابی وحشی

تعبیر خواب گلابی سبز و نارس گلابی شیرین

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی گلابی سبز یا سرخ شیرین می‌خوری، تعبیرش مال و اموال است. اگر در بیداری فصل گلابی باشد چنانچه در خواب ببینی گلابی سبز و شیرینی می‌خوری، یعنی مال حلال بدست می‌آوری.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگردر بیداری فصل گلابی باشد و در خواب خودت گلابی سبز و شیرین ببینی، تعبیرش رسیدن به خواسته و آرزو می‌باشد.
ابن سیرین می‌گوید: زمانی که فصل گلابی نباشد در خواب ببینی که گلابی زرد می‌خوری، بیانگر این است که به بیماری مبتلا خواهی گشت.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
  • اگر دیدید گلابی سبز و رسیده و خوبی از درخت کندید و خوردید یا از ظرف میوه برداشتید و به خوردن آن پرداختید کام دل می‌یابید و به مراد می‌رسید.
  • در خواب گلابی زرد خوب نیست چون از بیماری و رنجوری خبر می‌دهد ولی اساس تعبیر درباه اش فرق نمی‌کند. گلابی زرد نیز کامروایی است اما بیماری را نیز همراه دارد.
آنلی بیتون: اگر خواب ببینید از گلابی طلایی رنگی که از شاخه درخت آویخته است تعریف می‌کنید، علامت آن است که شانس و اقبالتان در زندگی از قبل امیدوارکننده تر خواهید شد.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر در خواب ببینی گلابی خورده‌ای، تعبیرش این است که سود و منفعت بدست می‌آوری.
ابن سیرین گوید: تعبیر خوردن گلابی ترش و ناخوشایند، غم و اندوه می‌باشد.
امام صادق (ع) می‌فرمایند:
تعبیر خوردن گلابی پنج حالت است:
  1. مال حلال
  2. ثروتمندی
  3. زن
  4. رسیدن به خواسته و آرزو
  5. سود و منفعت.
آنلی بیتون می‌گوید:
  • خوردن گلابی در خواب، نشانه کسب توفیقی اندک در زندگی و تحلیل رفتن سلامت است.
  • چیدن گلابی در خواب، علامت آن است که بعد از نومیدی اتفاقات دلپذیری برایتان رخ خواهد داد.
مطیعی تهرانی: اگر گلابی که می‌خورید لکه دار باشد عیش شما منقص می‌گردد و نقصانی در کامروای شما پدید می‌آید. اگر فهمیده باشید در جریان امر زیان می‌کنید و دچار خسران می‌شوید.
آنلی بیتون:
  • اگر خواب ببینید از گلابی کمپوت درست می‌کنید، نشانه آن است که از نظر فکری تغییر خواهید یافت.
  • پختن گلابی در خواب، نشانه داشتن روابط عاشقانه کم دوام است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *