آخرین خبرها

تعبیر و تحلیل تراشیدن موی سر در خواب از منابع معتبر

تعبیر و تحلیل تراشیدن موی سر در خواب از منابع معتبر

در این مطلب از سایت ملکوت 786، مرجع ادعیه و اذکار اسلامی و قرآنی در خدمت شما عزیزان هستیم با تعبیر و تحلیل تراشیدن موی سر در خواب از منابع معتبر که ممکن است یا برای حج باشد و یا غیر از آن و در موقعیت های دیگر که با هم تفاوت های عظیمی خواهند داشت؛ به همین منظور سعی می کنیم تمام تعابیر در این زمینه را شرح دهیم.

ضمن این که حرام یا غیر حرام بودن ماه نیز بر خواب شما و تعیبر آن تاثیر خواهد داشت و در این مورد نیز تحلیل خواب می تواند متفاوت باشد.

28362736923620736027 تعبیر خواب
تعبیر و تحلیل تراشیدن موی سر در خواب از منابع معتبر

تعبیر و تحلیل تراشیدن موی سر در خواب از منابع معتبر,تعبیر خواب تراشیدن موی سر زن,تعبیر خواب تراشیدن موی سر و ریش,تعبیر خواب تراشیدن موی سر دیگران,تعبیر خواب تراشیدن موی سر زن چیست,تعبیر خواب تراشیدن موی سر مرده,تعبیر خواب تراشیدن موی سر دختر بچه,تعبیر خواب تراشیدن موی سر با تیغ,تعبیر خواب تراشیدن موی سر دیگری,تعبیر خواب تراشیدن موی سر و بدن,تعبیر خواب تراشیدن موی سر ابن سیرین,تعبیر خواب تراشیدن موی سر زنان,تعبیر خواب تراشیدن موی سر امام صادق,تعبیر خواب تراشیدن موی سر پسر بچه,تعبیر خواب تراشیدن موی سر توسط مرده,

تعبیر و تحلیل تراشیدن موی سر در خواب از منابع معتبر

اگر فردی در خواب بیند که در غیر از ماه‌های حرام و زمان موعد حج سر خود را می‌تراشد بیانگر آن است که علاوه بر از دست دادن سرمایه و کارمندان خود، شغل خود را نیز از دست خواهد داد.
آنلی بیتون می‌گوید:
  1. اگر خواب ببینید موی سرتان را از ته تراشیده‌اید، نشانة آن است که افراد بیگانه با رفتاری چاپلوسانه شما را آزاد خواهند داد.
  2. اگر مردی خواب ببیند موی سرش را کوتاه می‌کند، علامت آن است که برای دست و دل بازی و سخاوتش فقیر خواهد شد، و از نگرانی و اضطراب بیمار می‌شود.
  3. اگر خواب ببینید موهای خود را از ته می‌زنید، علامت آن است که برای دوستی ولخرجی می‌کنید و بعد ناچار می‌شوید که با صرفه جویی زندگی خود را بگذرانید.
یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن سر تراشیدن از غم بیرون آید
 اگر فردی تراشیدن موی سر خود را در موعد حج در خواب ببیند نشانه آن است که راه‌های خوب و مناسبی پیش روی او قرار خواهد گرفت و ممکن است به سفر حج برود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *