آخرین خبرها

تعبیر و تحلیل خواب جاده و راه از منابع معتبر

تعبیر و تحلیل خواب جاده و راه از منابع معتبر

تعبیر خواب جاده و مسیر قطعا یکی از جالب ترین خواب هایی است که انسان می بیند، در واقع جاده به معنی پیش روی در یک مسیر و رسیدن به نقطه هایی است که با توجه به شیب جاده می توان پی برد انسان در آینده چه شرایطی خواهد داشت.

هر چه شیب به سمت پایین باشد قطعا تعبیر با سربالایی متفات خواهد بود.

283673627396292607 تعبیر خواب
تعبیر و تحلیل خواب جاده و راه از منابع معتبر

تعبیر و تحلیل خواب جاده و راه از منابع معتبر,تعبیر خواب جاده آسفالت,تعبیر خواب جاده بارانی,تعبیر خواب جاده سرپایینی,تعبیر خواب جاده پیچ در پیچ,تعبیر خواب جاده وسط دریا,تعبیر خواب جاده بی انتها,تعبیر خواب جاده پاییزی,تعبیر خواب جاده و مسافرت,تعبیر خواب جاده پر از آب,تعبیر خواب جاده بیابانی,تعبیر خواب جاده یخبندان,تعبیر خواب جاده یخ زده,تعبیر خواب جاده بن بست,تعبیر خواب جاده صعب العبور,تعبیر خواب جاده پر درخت,تعبیر خواب جاده کوهستانی,تعبیر خواب جاده گل آلود,تعبیر خواب جاده در شب,تعبیر خواب جاده ی باریک,تعبیر خواب جاده و سفر,

تعبیر و تحلیل خواب جاده و راه از منابع معتبر

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر در خواب جاده ای دیدید که در آن جاده تنها بودید در روزهای آینده احساس تنهائی و بی یاوری می‌کنید.
مؤلف کتاب بانک جامع تعبیر خواب گوید:
  1. اگر خواب ببینید از جاده ای عبور می‌کنید که اطراف آن را گل‌ها و درختان فرا گرفته‌اند، نشانه آن است که ناگاه شادمانی بزرگی شما را فرا خواهد گرفت.
  2. اگر خواب ببینید به همراه دوستانتان از جاده ای سرسبز و با صفا عبور می‌کنید، نشانه آن است که در آینده نزدیک صاحب همسر و فرزندانی خواهید شد و همچنین خانه ای زیبا خواهید ساخت.
منوچهر مطیعی تهرانی:
  1. اگر در جاده ای پا برهنه بودید خوب نیست.
  2. اگر جاده ناصاف و غیر هموار بود با مشکلاتی رو به رو می‌شوید و به دشواری می افتید.
آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید در جاده ای ناهموار و ناشناخته سفر می‌کنید، علامت آن است که وظایف جدیدی به عهده خواهید گرفت که نتیجه ای جز اتلاف وقت و ناراحتی برای شما به ارمغان نخواهد آورد.
منوچهر مطیعی تهرانی: اگر به سر بالایی رسیدید و به آسانی آن را طی کردید ارتقا مقام می‌یابید و چنانچه به دشواری بر خوردید مشکلاتی سر راه شما قرار می‌گیرد که در می‌مانید.
منوچهر مطیعی تهرانی: اگر جاده پرتگاه داشت و شما از آن پائین رفتید تنزلشان می‌یابید و اگر به پرتگاه سقوط کردید حادثه ای نامطلوب اتفاق می‌افتد که موجب سقوط شما می‌شود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *