آخرین خبرها

تعبیر و تحلیل خواب سوسمار از منابع مختلف

تعبیر و تحلیل خواب سوسمار از منابع مختلف

سوسمار حیوانی کوچک جسه است که دیدن آن در خواب تعابیر خاص خود را دارد و در بسیاری از منابع و کتب تعبیر خواب مربوط به نیروی خاص، انرژی افراد می باشد، متن کامل تعبیر و تحلیل خواب سوسمار از منابع مختلف را می توانید در ادامه ی این مطلب از سایت ملکوت 786 بخوانید.

2836038602726076837 تعبیر خواب
تعبیر و تحلیل خواب سوسمار از منابع مختلف

تعبیر و تحلیل خواب سوسمار از منابع مختلف,تعبیر خواب سوسمار در آب,تعبیر خواب سوسمار خوردن,تعبیر خواب سوسمار از امام صادق علیه السلام,تعبیر خواب سوسمار آبی,تعبیر خواب سوسمار ابن سیرین,تعبیر خواب سوسمار از امام صادق,تعبیر خواب سوسمار سبز کوچک از منابع مختلف,

تعبیر و تحلیل خواب سوسمار از منابع مختلف

ابراهیم کرمانی می‌گوید:
  • تعبیر خواب سوسمار، انسان دلیری از نژاد عرب است.
  • اگر در خواب ببینی سوسمار تو را گاز گرفته است، تعبیرش این است که کسی که گفته شد به تو آسیب و ضرر و زیان می‌رساند. اگر ببینی سوسمار را کشته‌ای، دشمن را شکست می‌دهی.
ابن سیرین می‌گوید:
  • تعبیر خواب خوردن گوشت سوسمار، تعبیرش سود و منفعت می‌باشد.
  • اگر ببینی سوسمار در خانه‌ای بانگ و فریاد می‌کند، به این معنی است که از آن خانه فریاد مصیبت می‌شنوی.
مطیعی تهرانی می‌گوید:
سوسمار دشمن بیابانی است و بسیار خطرناک. این خطری است که نه در شهر بلکه در بیابان و بیرون شهربیننده خواب را تهدید می کند. اگر کسی در خواب سوسمار یا بزمچه ببیند و مشاهده کند که از طرف این جانور مورد تهدید قرار گرفت و ترسید و گریخت خطری در خارج از محدوده شهر او را به خود می خواند و انتظارش را می کشد. چنین شخصی اگر راننده است و رانندگی می کند بهتر است چندی از شهر خارج نشود یا اگر کسی بزمچه یا سوسمار در خواب ببیند خوب است مدتی از اقدام به مسافرت خودداری کند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *