آخرین خبرها

تعبیر و تفسیر اسب در خواب چیست و چه معنی می دهد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ تعبیر و تفسیر اسب در خواب چیست و چه معنی می دهد  پرداخته ایم تا بتوانید  معنی و مفهوم خواب خود را متوجه شوید  .

تعبیر خواب اسب قهوه ای,تعبیر خواب اسب سفید,تعبیر خواب اسب از دیدگاه حضرت یوسف,تعبیر خواب اسب سیاه,تعبیر خواب اسب سواری,تعبیر خواب اسباب کشی,تعبیر خواب اسب سفید امام صادق,تعبیر خواب اسب قرمز,

-و-تفسیر-اسب-در-خواب-چیست-و-چه-معنی-می-دهد-1-300x156 تعبیر خواب دسته‌بندی نشده متفرقه
تعبیر و تفسیر اسب در خواب چیست و چه معنی می دهد

معنی خواب اسب از نظر محمد بن سیرین 

محمد بن سیرین می‌گوید : اگر فردی در خواب ببیند که سوار بر یک اسب برهنه و بدون زین است، به این معنی است که او دچار مصیبت، معصیت و گناه می‌گردد.

اگر فردی در خواب ببیند که سوار بر اسبی است که بال دارد و می‌تواند پرواز کند، به این معنی است که او به بزرگی می‌رسد . خوردن گوشت اسب به صورت کباب و بریان شده، به معنای منفعت بردن از جانب یک شخص بزرگ می‌باشد.

در صورتی که فردی در خواب ببیند که اسبی او را لگد می‌زند، به این معنی است که در کارش گره می‌افتد. پهن اسب در خواب نیز اشاره به مال و نعمت فراوان دارد.

 

تعبیر خواب اسب‌ های رنگی 

لوک اویتنهاو می‌گوید :
سفید: لذت
سیاه : مشکلات
سیاه و سفید: یک کار پر خطر
آنلی بیتون می‌گوید :
اگر در خواب اسب سفیدی را تماشا کنید یا سوار آن شوید، علامت آن است که با زنان و مردان خوش بر خورد معاشرت خواهید داشت. اما اگر اسب سفید کثیف و لاغر باشد، نشانه آن است که دوست یا زنی حسود از اعتماد شما سوء استفاده می‌کند. اما اگر اسب سیاه باشد، نشانه آن است که بخت یار شما خواهد بود اما با این همه، متوسل به فریت و نیرنگ می‌شوید و دست به کاری خطا می‌زنید.
اگر زنی خواب ببیند بر اسبی سفید سوار شده است، نشانه آن است که شوهرش نسبت به او بی وفا خواهد بود.
دیدن اسب‌هایی با رنگ تیره در خواب، علامت آن است که برخی از لذت‌های زود گذر را تحربه خواهید کرد.
دیدن اسب‌های خال دار در خواب، علامت آن است که دست به هر کاری که بزنید، سودآور خواهد بود.
اگر خواب ببینید با اسبی از نژاد اصیل و رنگ کهر سواری می‌کنید، نشانه آن است که به ثروتی دست می‌یابید. اگر زنی چنین خوابی ببیند، نشانه آن است که او خود را تسلیم پیشرفتهای زود گذر و مادیات می‌کند.
اگر در خواب مشغول تماشای اسب سیاه بودید و یا سوار بر آن اسب شدید نشانه آن است که بخت یار شما خواهد بود ولی متوسل به فریب و نیرنگ می شوید و دست به کاری خطا می زنید.
اگر در خواب اسب تندرویی را ببینید و حتی بر آن اسب سوار شدید نشانه آن است که زندگی راحت و آسوده خواهید داشت.
اگر در خواب بر اسب سرکش سوار شدید نشانه آن است که در اثر حماقت ، دوست یا زیردستان شما از منافع تان سوء استفاده خواهند کرد.
اگر خواب ببینید که اسبی با اسب های دیگر در حال فرار است خواب شما نشانه آن است که خبر بیماری دوستی به گوش شما خواهد رسید.
اگر در خواب اسبی از نژاد اصل ببینید نشانه آن است که در یک زندگی بسیار آسوده دست به اعمالی غیر اخلاقی خواهید زد.

 

تعبیر خواب یک گله اسب وحشی 

اگر در خواب اسبی را درون یک گله وحشی ببینید، تعبیر آن است که خبرهای بدی به گوش شما خواهد رسید . این خبرها ممکن است با برنامه‌های کاری یا زندگی خصوصی شما در ارتباط باشند اما به هرحال چیزهایی نیستند که بخواهید آنها را بشنوید.

ممکن است یکی از خویشاوندان نزدیک شما یا اعضاء خانواده تان که از نوعی بیماری رنج می‌برد از دنیا برود یا شریک کاری شما ناگهان نظرش را عوض کند و شراکتش را با شما بر هم بزند. هر اتفاقی که رخ می‌دهد، خونسردی خودتان را حفظ کنید و سعی کنید خودتان را با شرایط جدید تطبیق بدهید.

 

برگرفته از سایت ذکرعرفان 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *