آخرین خبرها

تعبیر و تفسیر تخم مرغ شکسته در خواب چیست تعبیر تخم مرغ تازه در خواب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  تعبیر و تفسیر تخم مرغ شکسته در خواب چیست تعبیر تخم مرغ تازه در خواب پرداخته ایم تا مفهوم خواب خود را متوجه شوید . 

تعبیر-و-تفسیر-تخم-مرغ-شکسته-در-خواب-چیست-تعبیر-تخم-مرغ-تازه-در-خواب-300x171 تعبیر خواب دسته‌بندی نشده متفرقه
تعبیر و تفسیر تخم مرغ شکسته در خواب چیست تعبیر تخم مرغ تازه در خواب

تعبیر خواب تخم مرغ شکسته                   

معبرین غربی می‌گویند : این خواب حاکی از آن است که در ارتباط برقرار کردن با سایر افراد مشکل دارید . این ممکن است به خاطر شیوه‌ی رفتار شما باشد یا به خاطر چیزهایی که بدون فکر کردن به اطرافیان خود می‌گویید . این مشکلات به عدم توانایی شما برای فهماندن منظورتان به دیگران مربوط می‌شوند . 
دیدن تخم مرغ‌های ترک خورده یا شکسته در خواب بیانگر احساس شکنندگی و آسیب پذیری در زندگی است . از سوی دیگر ، ممکن است در محل کار خود احساس خوشبختی کنید . به گفته کارل یونگ ، خواب تخم مرغ اغلب نشان می‌دهد که برای تحقق بخشیدن به سرنوشت واقعی خود در این دنیا ، باید برنامه‌های زیادی را اجرا کنید .
آنلی بیتون می‌گوید : دیدن تخم مرغ‌هایی که تازه شکسته‌اند در خواب ، نشانه آن است که بخت و اقبال مساعد آرزوهای شما را برآورده می‌سازد و همت عالی و انصاف شما را نزد دیگران محبوب می‌کند .              

خواب چرخاندن یا بازی با تخم مرغ                   

خواب چرخاندن تخم مرغ یا بازی کردن با تخم مرغ نشانه‌ی مثبتی است . در کسب و کار و معاملات شخصی‌تان با خوش اقبالی زیادی مواجه خواهید شد . این نشانه برای کسانی که به شروع کسب و کار یا پروژه‌ای جدید فکر می‌کرده‌اند نمادی مثبت است .
شجاع باشید و از این موقعیت برای شکوفایی حرفه‌تان استفاده کنید و همچنین از بهترین فرصت‌هایی که نصیب‌تان می‌شود نهایت استفاده را ببرید . قطعا با پیشنهادات کاری مواجه خواهید شد پس سعی کنید آن‌ها را از دست ندهید .                   

ابراهيم كرمانی گويد : تعبیر خواب تخم مرغ                       

تعبیر خواب تخم مرغ اگر بيند تخم همی كرد ، دليل كه زن بسيار خواهد و بر جماع حريص باشد . اگر بيند بر تخم نشست چون مرغ ، دليل كه مخالطت او با زنان بود.اگر بيند از تخم بچه بيرون آورد ، دليل كه از فرزندان آن زنان او را فايده رسد . اگر بيند به جای فرزند تخم آورد ، فرزند كافر است.اگر بيند تخم به زير مرغ نهاد و مرغ از تخم بيرون آورد ، دليل كه كار مرده او زنده شود. قو گويند : او را فرزند آيد . اگر اين خواب كسي بيند كه معلمي كند و كودكان را قران آموزد،اگر بيند تخم را شكست ، دليل كه دختري را دوشيزگی ببرد.اگر بيند نتوانست تخم را بشكند ، دليل كه دوشيزگی نتواند ستد.اگر بيند كه درويش بود و تخم گنجشك ديدن، دليل خير و خرمی بود ، تخم ساير مرغان در جاي ديگر بيان شود .         

 

برگرفته از سایت ملکوتیها      

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *