آخرین خبرها

تعبیر و تفسیر پرواز در خواب چیست تعبیر پرواز در ارتفاع

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  تعبیر و تفسیر پرواز در خواب چیست تعبیر پرواز در ارتفاع پرداخته ایم تا مفهوم خواب خود را متوجه شوید . 

تعبیر پرواز در خواب,تعبیر پرواز با هواپیما,تعبیر پرواز بدون بال,تعبیر پرواز انسان در خواب,تعبیر پرواز پرنده,تعبیر پرواز دادن کبوتر در خواب,تعبیر پرواز روی دریا,تعبیر پرواز با ماشین,تعبير پرواز كردن در خواب چيست,تعبیر پرواز روح در خواب,تعبیر پرواز هواپیما,تعبیر پرواز مار,تعبیر پرواز عقاب در خواب,تعبیر پرواز گنجشک,تعبیر پرواز پرندگان,تعبیر پرواز در خواب,تعبیر پرواز در خواب بدون بال,تعبیر پرواز در خواب امام صادق,تعبیر پرواز در خواب ابن سیرین,تعبیر خواب پرواز در خواب

تعبیر-و-تفسیر-پرواز-در-خواب-چیست-تعبیر-پرواز-در-ارتفاع-300x161 تعبیر خواب دسته‌بندی نشده متفرقه
تعبیر و تفسیر پرواز در خواب چیست تعبیر پرواز در ارتفاع

تعبیر خواب پرواز کردن چیست؟               

اگر در خواب ببینید در حال پرواز کردن هستید، باید آن را نشانه‌ای از ضمیر نیمه‌آگاه‌تان بدانید به این معنی که باید پیوند محکمی را که با موقعیت خاصی در زندگی‌تان دارید، رها کنید. پرواز اغلب نشان می‌دهد که زمان آن رسیده‌است اجازه بدهید چیزها طبق روال طبیعی پیش بروند به جای این‌که دائما همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.               

خواب ترسیدن از پرواز در ارتفاع زیاد               

اگر خواب ببینید از پرواز کردن در ارتفاع زیاد می‌ترسید، چنین خوابی ممکن است نشان‌دهنده‌ی عدم قاطعیت یا بی‌تفاوتی‌تان نسبت به شرایط زندگی باشد.
گاهی این خواب ممکن است نشانه‌ی آن باشد که برنامه‌ها و نیات‌تان ثمره‌ای نخواهد داشت یا تا حدودی نا امیدتان خواهد کرد.                  

کارل یونگ می‌گوید                     

تعبیر خواب پرواز بیانگر پروژه‌ای است که در حال شروع شدن است. اگر پرواز تاخیر داشته باشد، بیانگر این است که شما آماده‌ دست گرفتن پروژه نیستید
خواب دیدن اینکه شما پروازتان یا یک ارتباط را از دست می‌دهید یا اینکه پرواز کنسل شده است بیانگر این است که شما در یک موقعیت احساس بی یاوری می‌کنید و اینکه در یک موقعیت گیر کردید. شما حس می‌کنید که عقب نگه داشته می‌شوید، هم فیزیکی هم ذهنی. تعبیر دیگر این است که خواب ممکن است بیانگر این باشد که احساس می‌کنید از جنبه‌ای از زندگی، کار، رابطه یا خانه تان دورید.
خواب دیدن پرواز، بیانگر حس جدید آزادی است که شما قبلا حس محدود بودن می‌کرده‌اید.                   

تعبیر خواب ابن سیرین                           

اگر کسی بیند از جانب قبله بپرید و باز به جای خویش آمد، دلیل که از سفر زود بازآید، بامنفعت بسیار، خاصه چون بیند که پرها دارد.
اگر بیند بی پر همی پرید، دلیل که ازحال خود بگردد.
اگر بیند از بام خویش به بامی دیگر می پرید، دلیل که زن طلاق دهد. و زنی دیگر خواهد یا کنیزکی خرد.     

               

برگرفته از سایت ملکوتیها 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *