آخرین خبرها

تعبیر و تفسیر کفش در خواب چیست تعبیر کفش هدیه گرفتن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  تعبیر و تفسیر کفش در خواب چیست تعبیر کفش هدیه گرفتن پرداخته ایم تعابیری قرار داده ایم استفاده نمایید تا مفهوم خواب خود را متوجه شوید .  

تعبیر کفش,تعبیر کفش در خواب,تعبیر کفش سفید,تعبیر کفش پاره,تعبیر کفش سیاه,تعبیر کفش در خواب زن,تعبیر کفش قرمز,تعبیر کفش کهنه,تعبیر کفش هدیه گرفتن در خواب,تعبیر کفش هدیه دادن,تعبیر کفش هدیه گرفتن از مرده,تعبیر کفش هدیه در خواب,تعبیر خواب کفش هدیه گرفتن ابن سیرین,تعبیر خواب کفش هدیه دادن,تعبیر خواب کفش هدیه دادن به مرده,تعبیر کفش سفید هدیه گرفتن       

تعبیر-و-تفسیر-کفش-در-خواب-چیست-تعبیر-کفش-هدیه-گرفتن-300x158 تعبیر خواب دسته‌بندی نشده متفرقه
تعبیر و تفسیر کفش در خواب چیست تعبیر کفش هدیه گرفتن

تعبیر خواب کفش مشکی             

کفش سیاه در خواب به ازدواج و ثروتمند شدن شخص خواب بیننده در آینده اشاره دارد .
اگر در خواب خود را در حال پوشیدن کفشی سیاه ببینید ، این مساله به یک زندگی راکد یا یک رابطه زناشویی اشتباه دلالت دارد . در واقع هر موقع که شما برنامه یا تصمیمی برای زندگی زناشویی خود گرفتید مانعی بزرگ سد راهتان شده است .
اگر در خواب دیدید که کفش سیاهی پوشیده‌اید این رویا نشان دهنده رخ دادن تغییری مهم در زندگی شماست که همه چیز را به طور کامل تغییر خواهد داد. این تغییر از جایی نمی آید، اما در انتها ، آنچه برایتان در زندگی بهترین است را رقم خواهد زد .
آنلی بیتون می‌گوید : اگر خواب ببینید به کفش‌هایتان واکس سیاه زده‌اید ، علامت آن است که امور زندگی به خوبی پیش خواهد رفت و واقعه مهمی باعث رضایت خاطر شما خواهد شد .                  

 

هدیه گرفتن لباس و کفش کهنه از یک زن مرده در خواب           

این خواب در نظر اول تا حدی متناقض به نظر می رسد چرا که دیدن خواب یک دوست فوت شده به معنی دریافت خبرهای غیرمنتظره و هیجان انگیز است ولی دیدن کفش قدیمی می تواند کاملا بر عکس بوده و منظور چیزهای غیرمنتظره ناخواسته و یا سختی باشد که اکثر آنها شامل سفر به مکان هایی است که از قبل با آنها آشنایی دارید. ممکن است دیدن یک خانم پیر که زمانی می شناختید نشانه آماده شدن برای دوران سخت باشد ولی در عین حال می دانید که از قدرت کافی برای از عهده برآمدن آنها و رسیدن به فرصت های بهتر برخوردارید و همین امر به شما در ارتقاء موقعیت تان کمک می کند. علاوه بر این کفش قدیمی می تواند نشانه این باشد که این مشکلات برای شما کاملا جدید نخواهند بود بلکه در نهایت متوجه می شوید چطور با آنها کنار بیایید .                       

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید               

اگر زن دارید و در خواب کفش ببینید خواب شما به همسرتان بر می‌گردد و نویی و کهنگی و رنج و راحت آن اشاره ای است به روابط بیننده خواب و همسرش .
اگر مردی در خواب ببیند کفش‌هایش لنگه به لنگه پوشیده از همسرش جدا می‌شود و چنانچه مرد مجردی این خواب را ببیند زنی کج خو و بد خلق نصیب او می‌شود .
اگر مردی در خواب ببیند کفش پایش را می زند با همسرش اختلاف پیدا می‌کند .
اگر ببیند کفش برای پایش کوچک شده همسرش از او تقاضائی می‌کند که قادر به بر آوردن آن نیست. اگر مردی در خواب ببیند کفشش سوراخ شده زنش به او خیانت می‌کند .
اگر ببیند کفشش آن قدر فرسوده است که نمی‌تواند بپوشد همسرش بیمار می‌شود. این تعابیر برای زنان نیز هست با این تفاوت که کفش زن به زندگی خانوادگی او نیز اشاره می‌کند و تنها شوهرش مطرح نیست .
یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن کفش در پا کردن نشانه زن گرفتن باشد و اگر در آورد زن طلاق دهد .               

 

برگرفته از سایت دعاگو   

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *