آخرین خبرها

تهیه و خرید عرج حجری (سنگی‌) عرج بری (حیوانی)

تهیه عرج حجری (سنگی‌) عرج بری (حیوانی)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت ملکوت786 عرج حجری (سنگی‌) عرج بری (حیوانی) + خواص عرج سواحل بحری و بری را برای شما عزیزان قرار دادیم . عرج سواحل بحری و عرج سواحل بری نوعی سنگ شبیه استخوان است که در کف دریا به وجود می آید . بر روی این عرج های سواحل بحری و بری دعا و طلسماتی خوانده می شود و فعالسازی به نام شخص می شوند . عرج های سواحل بحری و بری دارای خواص زیادی می باشند از جمله برای باطل کردن سحر و طلسم و برگشت معشوق و جذب معشوق و گشایش کارها بسیار موثر می باشند.

photo_2020-02-04_18-53-34 باطل السحر و چشم زخم
تهیه عرج حجری (سنگی‌) عرج بری (حیوانی)

عرج حجری (سنگی‌) عرج بری (حیوانی) + خواص عرج سواحل بحری و بری,خواص عرج سواحل حجری سنگی,خواص عرج سواحل بری حیوانی,خرید عرج سواحل بحری و بری,عکس و تصاویر سنگ عرج سواحل بحری و بری,انواع عرج سواحل و خواص آنها,تقسیم بندی انواع سواحل عرج بحری و بری,تهیه و خرید عرج حجری (سنگی‌) عرج بری (حیوانی)

عرج حجری (سنگی‌) عرج بری (حیوانی) + خواص عرج سواحل بحری و بری

عرج سواحل و خواص و آثار مهم آن – تقسیم بندی کلی عرج سواحل بحری و بری

نوع اول از عرج سواحل :

عرج سواحل بحری (دریایی) میباشد که همانگونه که از اسمش پیداست با شمایل راز آلودی به شکل حلزونی با فرسایش طبیعی به وجود میاید که جدا سازی آن از دل سنگ امری بسیار دشوار و مستلزم داشتن مهارت خاصی‌ می‌باشد. این نوع عروج در کف دریاها یا اقیانوسها (آبهای عمیق) یافت میشود و جنسی‌ از نوع استخوان دارد.

در واقع این نوع عّرج در دریاهای آب شور به مرور و طی از صد‌ها و هزاران سال شکل می‌گیرد و از نشانه‌های اصل بودن آن این است که به صورت عمودی در کف آب می ایستد.

نوع دوم از عروج سواحل:

عّرج سواحل بری (حیوانی) میباشد که از نوعی جوجه تیغی که در شمال آفریقا (بومی شمال آفریقا) زیست می‌کند و پوستی زره شکل دارد در شرایطی خاص بدست میاید. (تابع شرایط خاص زمانی است و حصول آن آدابی خاص دارد) .

عرج سواحل و خواص و آثار مهم آن

عروج سواحل خاصیت ماورایی بسیار قوی دارند و البته عرج سواحل بسیار کم ونایاب است و دلیل عمده آن هم مشخص است.

photo_2020-02-04_18-53-52 باطل السحر و چشم زخم
تهیه و خرید عرج حجری (سنگی‌) عرج بری (حیوانی)

photo_2020-02-04_18-53-49 باطل السحر و چشم زخم photo_2020-02-04_18-53-47 باطل السحر و چشم زخم photo_2020-02-04_18-53-44 باطل السحر و چشم زخم photo_2020-02-04_18-53-42 باطل السحر و چشم زخم

خواص عرج سواحل بحری و بری :

عروج سواحل با انرژی طبیعی و فوق‌العاده خود تاثیرات شگرفی در افزایش و جلب عشق و محبت خلایق و جذب جنس مخالف و برگشت معشوق و جذب معشوق و بخت گشا و کار گشا ، مقبول الکلام شدن و بهبود روابط اجتماعی،ایجاد عشق‌و علاقه ، دفع چشم زخم و ابطال سحر و طلسم ، دفع بلایا ، کارگشایی کلی در امورات روزمره ، افزایش رزق و روزی و ثروت و از این قبیل دارند.

فعال سازی عرج سواحل بحری و بری با دعای مخصوص :

با توجه به انرژی ماورایی این مهره‌ها عده‌ای برای بالا بردن تاثیرات عرج‌های سواحل،آنها‌را افسون میکنند و با خواندن دعا بر روی آنان، آنها‌را مجرب و فعال سازی و بنام می‌کنن (اصطلاحا عقد میکنند).

هر چند عرج سواحل بسیار نایاب و کمیاب است (طبق توضیحاتی که در مورد عرج سواحل (هر دو نوع بحری و برّی) دادیم عروج سواحل نایاب و قلیل و نادرند ) ولی مورد مهم این است که عّرج‌های سواحل بر حسب اندازه،شکل،رنگ و تعداد پیچ‌های آنها متفاوت و مختلفند . مورد و فاکتور مهم دیگر در مورد نحوه و نوع تاثیرگذاری و کارکرد آنهاست که این مقوله باعث شده است که ارزش‌گذاری آنها متفاوت باشد.

شرایط نگهداری و استفاده از عرج سواحل بحری و بری :

نحوه استفاده و نگهداری عرج های سواحل بحری و برّی که دارای قدرت شگفت انگیزی هستند طبق شرایطی آسان و البته خاص است .

✅ برای خرید عرج سواحل بحری و بری با شماره های موبایل زیر در ارتباط باشید .

به همراه تست و تضمین صد در صد اصل بودن

از ساعت ۱۰ صبح الی ۹ شب

۰۹۱۰۰۴۳۹۹۶۹
۰۹۱۰۸۴۹۶۸۶۴

**************************************************

بازنشر : سایت ملکوت786 (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *