آخرین خبرها

جوغن های کنار هم نشانه چیست و تفسیر علامت تخته سنگ

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ جوغن های کنار هم نشانه چیست و تفسیر علامت تخته سنگ پرداخته ایم 

کارشناسی علامت و نشانه جوغن در دیواره سنگ در گنج و دفینه یابی,جوغن در دیواره سنگ در گنج یابی,نشانه جوغن در دیواره سنگ در دفینه,رمزگشایی جوغن در دیواره سنگ,تفسیر نماد و علامت جوغن در دیواره سنگ,نشانه جوغن در کوه,نشانه جوغن در گنج یابی,نشانه جوغن چیست,نشانه جوغن مستطیل,نشانه جوغن مربع,نشانه جوغن در دیواره غار,نشانه جوغن روی سنگ چیست,نشانه جوغن مثلث در دفینه

جوغن-های-کنار-هم-نشانه-چیست-و-تفسیر-علامت-تخته-سنگ-300x159 دسته‌بندی نشده متفرقه
جوغن های کنار هم نشانه چیست و تفسیر علامت تخته سنگ

هنگام برخورد با علامت جوغن دایره چه کاری باید انجام داد؟

اولا : اگر با علامت نماد دایره روی یک سنگ برخورد کردید و نماد دیگری در کنار آن وجود نداشت ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که زیر سنگ را نگاه کنید.
ثانیاً : وقتی نماد دایره ای روی سنگ می بینید می تواند شما را به معنای نشانه های واقعی گنج به گنج ببرد . به عنوان نشانه های گنج به طور قطعی حل شده است این بدان معناست که شما ابتدا بر روی صخره صعود می کنید اگر یک حلقه آهنی روی آن وجود داشته باشد، باید 70 قدم با پشت به صخره بروید پس از آن فرود سراشیبی به سمت چپ در انتظار شماست از اینجا به نهر پایین آمده و از نهر عبور می کنید با نگاه کردن به زیر سنگ مشکی که در آنجا می بینید می توانید به گنج برسید همچنین برای تشخیص صحیح بودن یا نبودن این سنگ ، وقتی به جلوی صخره نگاه می کنید ، باید بتوانید سنگ را با علامت دایره ببینید. 

اگر زن و شوهر دوباره در یک تخته سنگی بایستند

قبری در نقطه ای وجود دارد که دید به زمین دارد، اگر به شکل عمودی باشد به ما می گوید که به کدام سمت حرکت کنیم.

این مجسمه های جفت معمولاً در پیاده رو یافت می شوند.
این به ما کمک می کند تا بفهمیم که قبری جلوی ماست. در مجسمه های عمودی احتمال قوی وجود علائم مفیدی مانند تیر و کانال وجود دارد.

تفسیر و رمزگشایی علامت جوغان دایره در گنج یابی و دفینه یابی 

نشان دایره
اگر روی سنگی به صورت دایره تراشیده شده بود که قطر آن زیاد بود و اندازه توپ بود و سروته نداشت و سنگ در روی زمین بود که معنی چشمه را در اطراف آن می دهد . ولی اگر سنگ به صورت بزرگ بود و قطر دایره باز هم اندازه توپ بود ولی اینبار روی زمین نبود و در جلوی سنگ سوراخ شده بود و زیر هم معلوم بود معنی تنور را می دهد و باز اگر دایره به صورت کاسه بود و ته آن نیز صیقلی بود درون کف سنگ یک شیار داشت کف همان کاسه داخل سنگ دفینه وجود دارد ولی اگر دقیقا شبیه به کاسه بود و دور آن هم صیقلی معنی قبر در اطراف را می دهد اگر در وسط سنگ این نماد بود قبر زیر خود سنگ است .  

 

برگرفته از سایت اهنوس

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *