آخرین خبرها

ختم بسیار مجرب ادریسه برای ازدواج و عزیز شدن نزد مردم

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  ختم بسیار مجرب ادریسه برای ازدواج و عزیز شدن نزد مردم پرداخته ایم ان شاءالله با این ذکر مجرب و قوی ازدواج خوبی خواهید داشت و نزد همه عزیز می شوید . 

ذکر ادریسیه,ذکر ادریسیه چیست,ذکر ادریسیه با معنی,ذکر ادریسیه ,ذکر ادریسیه ,ذکر ادریسیه برای ثروت,ذکر ادریسیه شیخ بهایی,ذکر ادریسیه برای ازدواج,,دعا عزیز شدن نزد شوهر,دعا عزیز شدن نزد خانواده,دعا عزیز شدن نزد خانواده شوهر,دعا عزیز شدن,دعا عزیز شدن نزد معشوق,دعا عزیز شدن پیش شوهر,دعا عزیز شدن نزد همه,دعا عزیز شدن نزد خلایق

ختم-بسیار-مجرب-ادریسه-برای-ازدواج-و-عزیز-شدن-نزد-مردم-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
ختم بسیار مجرب ادریسه برای ازدواج و عزیز شدن نزد مردم

ذکر یونسیه برای ازدواج                   

برای ذکر یونسیه شمار زیادی از خواص و فواید ذکر شده است . یکی از این فواید که شهرت بیشتری هم دارد ختم ذکر یونسیه برای ازدواج است. البته گشایش بخت و ازدواج فقط یکی از آثار مرتب بعد از ذکر یونسیه است.

رسول خدا (ص) در روایتی فرمودند : آیا به شما خبر دهم از دعایی که هرگاه غم و گرفتاری پیش آمد آن دعا را بخوانید گشایش حاصل شود؟ اصحاب گفتند : آری‌ای رسول خدا . آن حضرت فرمود : دعای یونس که طعمه ماهی شد : لا اله الا انت سبحانک إنّی کنت من الظالمین .
همانطور که اشاره شد ذکر یونسیه آثار فراوانی دارد بسیار مورد توجه بزرگان دین بوده است .

نمونه دیگری از این توصیه‌ها روایت است از امام صادق (ع) که فرمودند : عجب دارم از کسی که غم زده است چطور این دعا را نمی‌خواند : 
” لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین”
چرا که خداوند به دنبال آن می‌فرماید : 
« فاستبجنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المؤ منین »
( ما او را پاسخ دادیم و از غم نجات دادیم و این چنین مؤمنان را نجات می‌دهیم )

ختم ذکر یونسیه برای ازدواج راه‌های مختلفی دارد، بزرگان در این باره فرموده‌اند که ذکر یونسیه را باید به عدد‌های زیر ختم کرد : 
۴۰۰ مرتبه
۷۰۰ مرتبه
۱۰۰۱ مرتبه
۳۰۰۰ مرتبه
۴۰۰۰ مرتبه
۷۰۰۰ مرتبه
بیشترین توصیه برای ختم ذکر یونسیه برای ازدواج و رفع گرفتاری‌های دیگر به این شیوه است که بعد از نماز مغرب و عشا ۴۰۰ مرتبه و در حالت سجده گفته شود . البته در متون مختلف انواع و اقسام ختم‌های دیگر برای این ذکر بیان شده است ، اما نکته حائز اهمیت این است که آثار تمامی اذکار مستحبی که در اسلام توصیه شده است بیشتر از هرچیزی پیرو نیّت افراد است ، پس ختم ذکر یونسیه برای ازدواج ، به هر تعدادی و در هر زمان و مکانی صحیح است ، 

             

ختم عجیب ادریسیه برای عزیز شدن نزد مردم                 

از مرحوم شیخ بهایی نقل است : هر کس این اذکار را بخواند دعای او مستجاب می شود . اگر کسی این اسماء را بخواند ، هر قدر نزد مردم بی ارزش و بی قدر باشد ، محترم و مکرم می گردد و خدای تعالی چندان نعمت ظاهری و باطنی به او عنایت فرماید که از حساب آن عاجر می ماند : 
یا حمیدِی الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَمیعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ
ذکر مجرب برای رفع بدخویی و دوست داشته شدن توسط مردم
اگر کسی رفتار بدخویی داشته باشد هر روز 95 بار بخواند حق تعالی آن بدخویی برطرف گرداند
و اگر دوستی خواهند هر روز 63 بار بخواند آنکس مطیع شود اگر پیش پادشاهان خواند هر روز 111 بار بخواند تا 161 روز مسخر می شود
و اگر هر روز 25 بار بخواند خلق او را دوست دارند و اگر در کشت زراعت خواند بار بسیار آورد
یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ 

کونوز الاسرار ج 1 ص 120 و121     

                    

برگرفته از سایت اهنوس   

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *