آخرین خبرها

ختم رفع حاجت و رسیدن به خواسته اساسی و کلیدی

در صورتی که در زندگی خواسته های مهم و اساسی داری و اگر می خواهی مشکلات زندگی ات حل شود. ختم رفع حاجت و رسیدن به خواسته اساسی و کلیدی را بخوان. ان شاء الله که حاجت خیر و مطلوب می گیری و رفع سختی می شود. با امید به خدا این دعا را بخوان.

,ختم حاجت روایی,ختم مجرب برای حاجت روایی سریع,بهترین ختم برای حاجت روایی سریع,ختم برای حاجت روایی سریع فوری,ختم مجرب حاجت فوری,ختم برای حاجت فوری,ختم انعام برای حاجت فوری,ختم صلوات برای حاجت فوری,ختم مجرب برای حاجت فوری,ختم یس برای حاجت فوری

ختم-حاجات دعا

ختم رفع حاجت و رسیدن به خواسته اساسی و کلیدی,ختم سوره توحید برای حاجت فوری,ختم سوره حمد برای حاجت فوری,ختم صلوات برای گرفتن حاجت فوری,ختم مجرب جهت حاجت روایی,ختم صلوات مجرب برای حاجت روایی,ختم مجرب برای حاجت روایی,ختم های مجرب برای حاجت روایی سریع,ختم سه روزه برای حاجت روایی

الف) ابتدا فرد باید بگوید: اعوذ باالله من الشیطان الرجیم. بسم الله الرحمن الرحیم. سپس آیت الکرسی را خوانده و دوباره بگوید: اعوذ باالله من الشیطان الرجیم.

ب) سپس سوره حمد را قرائت کرده و پس از آن ۵ مرتبه سوره توحید همراه با «بسم الله الرحمن الرحیم» در ابتدایش خوانده بشود.

ج) در ادامه باید یازده بار سوره کوثر را خوانده و در آخر صد مرتبه صلوات فرستاده شود.

ختم حاجت و خواسته و مهمات

به تجربه رسیده است که مدت ۱۸ روز ،روزی سه بار سوره توحید را به این طریق بخواند: که آیه ((الله الصمد)) را ۱۰۰۰هزاربار تکرار کند و هر روز بعد از تمام شدن این کار یک بار آیه نور((الله نورالسموات و الارض…))آیه۳۴سوره نور و یک بار آیه آخر سوره ((انا فتحنا….)) که اول آن ((اشداءُ علی الکفار)) است تا آخر سوره بخواند به شرط طهارت ،قبله و مکان خلوت هرکس انجام دهد غیر ممکن است که به حاجت نرسد.

به مدت سه روز پیاپی هرروز با خلوص نیت، حضور قلب و طهارت کامل رو به قبله نشسته و دعای زیر را ۵۷۵ بار بخوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم. اللهُمَّ صَلِّ علی فاطمهَ و اَبیها و بَعلِها و بِنیها و اَلسِّرِّ المُستُودَعّ فِیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلمُکَ.»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *