آخرین خبرها

ختم عظیم به جهت خلاص شدن از گرفتاری رفع سختی و تلخی

ختم عظیم به جهت خلاص شدن از گرفتاری رفع سختی و تلخی

هر کسی در زندگی خود با تلخی ها، سختی ها و مشکلات گوناگونی روبرو است، در ادامه این پست به شما عزیزان رهگشای اسلامی و تجربه شده ای شرح می دهیم که زندگی را دگرگون کرده و باعث می شود به هر هدفی که در ذهن دارید در اسرع وقت دست یابید، متن کامل ختم عظیم به جهت خلاص شدن از گرفتاری رفع سختی و تلخی را از سایت ملکوت 786 بخوانید.

08327362038726073608 دعا و ختم مجرب
ختم عظیم به جهت خلاص شدن از گرفتاری رفع سختی و تلخی

ختم عظیم به جهت خلاص شدن از گرفتاری رفع سختی و تلخی,ختم های تجربه شده,ختم های تجربه شده برای ازدواج,ختم های تجربه شده جهت رفع مشکلات,ختم های مجرب و تجربه شده,ختم رفع گرفتاری,ختم رفع مشکل,ختم رفع کدورت و بازگشت معشوق,ختم رفع کدورت,ختم رفع عصبانیت,ختم برای. رفع تنبلی,ختم برای رفع مشکلات,ختم برای رفع بیکاری,ختم برای رفع افسردگی,ختم جهت رفع کدورت,ختم برای رفع مشکلات مالی,ختم برای رفع کدورت,ختم برای رفع حاجت,ختم جهت رفع استرس,ختم برای رفع وسواس,ختم جهت رفع بیماری,ختم برای رفع چشم زخم,ختم مجرب برای رفع بیکاری

ختم عظیم به جهت خلاص شدن از گرفتاری رفع سختی و تلخی

ختم وخواص ((الواحدُالاحَدُ))

گفتن ذكر يا ((اَحَدُ)) بعد از هر نماز سيزده مرتبه جهت خلاصي از گرفتاري بسيار نافع است. وگفتن هزار مرتبه آن در خلوت چنان باشد كه ملائكه با او همراه شوند وگفتن ((يا واحِدُ يا احَد)) خيلي مؤثر است. امام رضا (ع) فرمودند: هركس را مرض سختي باشد هر روز 1001 مرتبه ((يا واحِدُ)) بگويد از آن صحت ميابد.

ختم وخواص ((الصَمَد))

در خواص الاسماء آمده است: مداومت بر ذكر ((الصَمَد)) موجب غنا و رفع حوائج وايمني ازبلايا است. وآمده است: هركس در سحرگاهي وضو ساخته وروي زمين گذارد وبگو11 مرتبه اين اسم را بخواند از اهل يقين مي گردد.

ختم وخواص ((اَلاخِرُ))

 امام صادق (ع) فرمود:مداومت بر اين اسم شريف براي غلبه بر خصم ودوام در كارها وعزت وهيبت وحسن عاقبت وختم كارها به سعادت وصفاي باطن وخوشدلي مفيد است.

ختم وخواص ((السَميعُ البَصيرُ))

آمده است :زياد گفتن اين اسم مبارك در دعا باعث استجابت آن دعا مي شود ذكر ((اسَّميع)) به جهت سنگيني گوش بسيار نافع است.ذكر ((البصير)) براي رفع شب كوري ودرد چشم وبينا شدن در امور دنيا بسيار مفيد است، واگر بعد ازهر نمازي (302) نوبت بخواند مقاصد او بي سعي حاصل ميشود.

ختم وخواص (القَديرُ)

در خواصّ الايات آمده است: هركس اين دو اسم ((القادِرُ المُقتَدِر)) را بنويسد وبا خود نگه دارد و بر خواندن آن مداومت نمايد قوّت او زياد شده واز كارهاي سخت مانده نشود.وآمده است: حضرت ادريس به بركت اسم قادر نبوت يافت.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *