آخرین خبرها

ختم قوی و مجرب برای غلبه بر دشمن تضمینی برای هلاک شدن دشمن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ ختم قوی و مجرب برای غلبه بر دشمن تضمینی برای هلاک شدن دشمن پرداخته ایم ان شاءالله دشمن از شما دور خواهد شد و به هلاکت خواهد رسید . 

ختم مجرب غلبه بر دشمن,ختم سریع الاجابه برای دفع دشمن,ختم تضمینی مخصوص نابودی دشمن,بهترین ختم برای هلاکت دشمن,ذکر و دعای نابودی و مرگ دشمن,قوی ترین ختم برای نابودی و هلاک شدن دشمن,دعای نابودی دشمن,دعای نابودی دشمن بر روی کوزه,دعای نابودی دشمن ,دعای نابودی دشمن با حروف ابجد,دعای دفع دشمن و زبان بند 

ختم-قوی-و-مجرب-برای-غلبه-بر-دشمن-تضمینی-برای-هلاک-شدن-دشمن-300x156 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب
ختم قوی و مجرب برای غلبه بر دشمن تضمینی برای هلاک شدن دشمن

ختم مجرب برای هلاک شدن دشمن سریع الاثر 

 مرحله اول 

هزار دانه گندم بردار و بر هر کدام اسم شریف ( یا قوی) را یک مرتبه بخوان و به سوی پرندگان بیندازد ان شاءالله از شر آن دشمن خلاصی پیدا خواهد کرد این عمل را در روز دو شنبه انجام بدید . و قبل از خواندن ذکر نیت کنید که شخص مورد نظر از شما دفع شود . 

 مرحله دوم 

روز جمعه بعد از نمار صبح ۱۰۰ مرتبه ذکر شریف القَهّار را به قصد غلبه بر دشمن بگوید این عمل را بعد از انجام مرحله اول باید انجام بدید.یعنی روز جمعه 

 مرحله سوم

بعد از اینکه دو مرحله بالا رو انجام دادید برای دفع و هلاکت دشمن نیمه شب غسل کنید و روبه قبله بنشیند . سپس سوره یس را تا مبین اول بخواند دوباره از اول سوره شروع کرده تا مبین دوم دوباره از اول سوره شروع کرده تا مبین سوم و به همین ترتیب مبین ششم را نیز بخواند و از اول سوره شروع کند تا آخر سوره . بر سینه او دم کند ونیت هلاکت او را نماید ان شاءالله تباه گردد .

ذکات عمل : 

مبلغ به اندازه سه قرص نان بیرون صدقه کنید .

۱۱۰ صلوات بفرستید

 

دعای برای دفع دشمن سرسخت

اگر برای نابودی شخصی حتی اگر دشمن باشد، دعا کنیم، کار درستی نیست و چه بسا به اشتباه افرادی را دشمن خود بدانیم. اما در صورت احساس خطر در برابر دشمن می توان برای دفع حیله های او ذکر و دعاهایی را به کار برد که بسیار مجرب هستند و در ادامه در اختیار شما قرار داده ایم.

ذکر حسبی الله
برای غلبه بر دشمن و دفع حیله و نیرنگ او 140 مرتبه ذکر حسبی الله را تکرار کنید و یقین داشته باشید که موثر واقع می شود.

 

برگرفته از سایت دعاگو 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *