آخرین خبرها

ختم مجرب انعام برای شفای بیمار و درمان بیماری صعب الاعلاج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ ختم مجرب انعام برای شفای بیمار و درمان بیماری صعب الاعلاج پرداخته ایم ان شاءالله بیمار رو به بهبودی خواهد رفت و شفا خواهد یافت .

ختم سوره انعام برای شفای مریض و درمان بیماری سخت و لاعلاج,ختم سوره انعام,روش ختم مجرب سوره انعام,ختم سریع الاجابه سوره انعام برای شفای مریضی,ختم مجرب و قوی برای شفای بیماری لاعلاج,ذکر و دعای شفای مریضی,ختم شفای بیماری,ختم شفای مریض,ختم برای شفای بیمار,ختم جهت شفای بیمار,ختم مجرب شفای بیمار,ختم برای شفای بیماری,ختم صلوات شفای بیمار,ختم برای شفای بیماری روحی,دعای شفای بیماران,دعای شفای بیماری سخت ,دعای شفای بیماران کرونایی,دعای شفای بیمار بدحال,دعای شفای بیمار سرطانی,دعای شفای بیماری سخت ,دعای شفای بیمار,دعای شفای بیماران کرونایی

ختم-مجرب-انعام-برای-شفای-بیمار-و-درمان-بیماری-صعب-الاعلاج-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا شفای بیماری متفرقه
ختم مجرب انعام برای شفای بیمار و درمان بیماری صعب الاعلاج

ختم بسیار مجرب برای شفای بیمار سریع

دو ختم شریف ذیل از ختومات مجرب برای حوایج مهم می باشند.

برای شفای بیمار صعب العلاج از هر نوعی که باشد ، با توکل به خدا و با نیت شفای بیمار ۷ نفر نزد بیمار نشسته و با هم و در یک زمان شروع به قرائت سوره زیر کنند.

سپس هر یک که به لفظ دو، جلاله رسیدند ، در آیه شریفه «رسل الله» در بین دو الله این دعا را بخوانند و پس از اتمام، شروع بخواندن کنند تا سوره تمام شود .

بسم الله الرحمن الرحیم اللهم ارحم جلده الرقیق و عظمه الدقیق و یعوذبک من شده الحریق یا ام ملدم إن کنت آمنت باللّه الأعظم فلا تأکلى اللحم و لاتشربى الدم و لا تصدعى الرأس، و لا تفورى من الفم و تحوَّلى عنه إلى من یزعم أن مع اللّه إلها آخر فإنه یشهدأن لا إله إلا اللّه وحده لاشریک له و أن محمداً عبده و رسوله .

 

ختم یک هفته ای جهت حوائج مهمه

برای رسیدن به حوایج مهمه در تمامی زمینه ها ، در ابتدا با ایمان واعتقاد قلبی اگر این ذکرها را به مدت یک هفته بگوید به هر حاجتی خواهد رسید.

شنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (یا حی یا قیوم)
یکشنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (ایاک نعبد و ایاک نستعین)
دوشنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (سبحان الله و الحمد لله)
سه‌شنبه؛ ۱۰۰۰مرتبه: (یا الله یا رحمن)
۴شنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (حسبی الله و نعم الوکیل)
پنج‌شنبه؛ ۱۰۰۰ مرتبه: (یا غفور یا رحیم)
جمعه؛ ۱۰۰۰ مرتبه:( یا ذالجلال و الاکرام)

سپس بعد از خواندن ذکر جمعه ۱۰۰ صلوات بفرستدو هر جمعه ۱۰۰ صلوات را تکرار کند . 

 

برگرفته از سایت دعاشفا  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *