آخرین خبرها

ختم مجرب رهایی از بلا ها و گرفتاری های سخت

ختم مجرب رهایی از بلا ها و گرفتاری های سخت

زندگی ما انسان ها پر است از فراز و نشیب ها و سختی هایی که ممکن است گاه درمان قطعی نداشته باشند اما دعا ها آرامشی را در زندگی شما ایجاد می کنند که می توانید این موفقیت را به خوبی حس کنید و زندگی خود را رو به جلو حرکت دهید، ما در ادامه قصد داریم ختم مجرب رهایی از بلا ها و گرفتاری های سخت را بخوانیم که بار ها در کتب دینی تکرار شده و افراد زیادی آن را در موقعیت های سخت خوانده اند و نتیجه ی خوبی را نیز دریافت کرده اند.

73826376073960397 دعا و ختم مجرب
ختم مجرب رهایی از بلا ها و گرفتاری های سخت

ختم مجرب رهایی از بلا ها و گرفتاری های سخت,دعای رفع سختی,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا رفع سختی ها,دعای مخصوص رفع سختی,دعا جهت رفع سختی ها,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعای برای رفع سختی,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلای هوو,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلای زلزله,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلا و مریضی,دعای دفع بلا از امام صادق,دعای دفع بلا از مسافر,دعای دفع بلا از فرزند,دعای دفع بلا از خانه,دعای دفع بلای اول ماه صفر,دعای دفع بلا در مسافرت,دعای دفع بلاء,

ختم مجرب رهایی از بلا ها و گرفتاری های سخت

امام صادق علیه السلام فرموده است : دوست دارم که در غلاف شمشیر مومن و یا زیر انگشترش و

یا زیر عمامه اش این دعا باشد تا از حوادث شب و روز در امان بماند.

بسم اللّه الرحمن الرحيم. يا هو. يا من هو هو. يا من ليس إلّا هو. يا حيّ يا قيوم. يا حيّا لا يموت. يا حي. لا إله إلّا أنت صلّ على محمد و آل محمد و كن لفلان بن فلان درعا حصينا، و حصنا منيعا. يا رب العالمين، و صلّى اللّه على محمد خاتم النبيين و على آله الطاهرين.

به جای فلان بن فلان اسم خودش و پدرش را بنویسد مثلا علی بن رضا

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *