آخرین خبرها

ختم و طلسم های مجرب برای دلسردی دو نامحرم سریع

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ ختم و طلسم های مجرب برای دلسردی دو نامحرم سریع پرداخته ایم ان شاءالله هم دور خواهند شد و جدایی سریع بین آنها انجام می گیرد .

دعا جدایی سریع بین دو نفر,دعای جدایی سریع از راه دور,دعا برای جدایی سریع ,دلسردی دعا برای جدایی سریع,دعای جدایی سریع,دعای جدایی فوری,دعای جدایی فوری با فلفل سیاه,دعای جدایی فوری سوزاندنی,دعای فوری جدایی بین دو نفر,دعا و طلسم جدایی فوری و قوی,دعای جدایی فوری از راه دور,دعای جدایی نامحرم,دعا جدایی فوری,دعا جدایی دو نامحرم,دعای جدایی فوری 

ختم-و-طلسم-های-مجرب-برای-دلسردی-دو-نامحرم-سریع-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
ختم و طلسم های مجرب برای دلسردی دو نامحرم سریع

ختم مجرب سوره فیل برای جدایی و دل سردی بین دو نفر 

اگر خواهی جدایی بین دو نفر حاصل شود 301 دانه گندم را تهیه کرده و سوره فیل را بر هر دانه گندم یک مرتبه بخوان به اسم آن ها یعنی هر سوره را که به گندم خواندی بگو جدا کردم فلانی را که زاییده فلانه است ( اسم شخص و مادرش را بگوید ) از فلانی زاییده فلانه ( اسم نفر دیگر به همراه مادرش را نام ببرد ) وقتی سوره ها تمام شد آن ها را به مرغی که زرد رنگ است بدهد تا بخورد و صبر کند تمامی آن ها خورده شود به زودی از هم جدا خواهند شد بارها به تجربه رسیده است .

منبع : طلسمات طم طم هندی ص 146 

طلسم جدایی از راه دور

یک دعای جدایی شدید و قوی که از راه دور نیز کار می کند طلسم جدایی از راه دور است که باید آیه شریفه ۹ سوره یس را هفت مرتبه بر هفت قطعه سنگ نمک به ترتیب بخوانید و در هر نوبت اسم دو نفری را که می خواهید از هم جدا شوند یا مادر آن ها را نام ببرید و بدمد بر سنگ سپس در آتش اندازید. بی‌شک بین آن‌ها جدایی حاصل خواهد شد. آیه به شرح زیر است :  

وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُون 

دعای فوری جدایی 

دعای جدایی شدید زیر یک دعای بسیار سریع و فوری بوده و به کمک آن می توانید در کمترین زمان بین اشخاص مورد نظر خود جدایی اندازید. اگر این دو نفر در نزدیکی شما باشند و به آن ها دسترسی داشته باشید این دعای فوری جدایی کار خواهد کرد. به جهت بغض و سردی ۷ مرتبه این آیه را بر شیرینی بخوانید و به هر دو طرف یا یک طرف بده تا بخورند از هم سرد و جدا شوند :

وَأَلْقَیْنَا بَیْنَهُمُ الْعَدَاوَهَ وَالْبَغْضَاءَ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ کُلَّمَا أَوْقَدُوا نَارًا لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَسَادًا وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُفْسِدِینَ

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *