آخرین خبرها

ختم 14000 صلوات برای برآورده شدن حاجت و طریقه انجام ختم صلوات

در این نوشته از سایت ملکوت 786 ختم 14000 صلوات برای برآورده شدن حاجت و طریقه انجام ختم صلوات را برای شما دوستان قرار دادیم . ذکر صلوات دارای خواص و فضیلت های زیادی می باشد . ختم صلوات و دادن ثواب آن به اهل بیت (ع) نیز آثار و برکات زیادی دارد از جمله براورده شدن حاجات و خواسته ها . در ادامه از سایت ملکوت 786 با طریقه ختم 14000 صلوات به ارواح پاک ائمه اطهار (ع) درخدمت شما هستیم .

-14000-صلوات-برای-برآورده-شدن-حاجت-و-طریقه-انجام-ختم-صلوات ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی

ختم 14000 صلوات برای برآورده شدن حاجت و طریقه انجام ختم صلوات,ختم صلوات برای حاجت روایی,ختم مجرب صلوات مخصوص حاجت,ختم قوی و فوری صلوات,ختم صلوات بر ارواح طیبه ائمه اطهار,خواص و فضیلت ختم صلوات,آثار و برکات صلوات

ما ختم صلوات (نذر چهارده هزار صلوات هدیه به ارواح طیبه ائمه (ع) را توصیه می نماییم.

البته زمان‌ها و مکان‌ها نیز در این قضیه مؤثرند مثلاً حرم معصومین علیهم السلام و امامزادگان و نیز شب‌های قدر و جمعه وروز عرفه از مکان‌ها و زمان‌هایی هستند که در استجابت دعا تأثیر فراوانی دارند.

بر اساس روایتی که در کافی نقل شده است امام صادق علیه السلام میفرماید :

کسی که نیکو وضو بگیرد و دو رکعت نماز بخواند و رکوع و سجودش را به تمام و کمال انجام دهد آنگاه بنشیند و درود بفرستد بر محمد و آل محمد علیهم السلام و آنگاه حاجت خود را حاجت خود را از مظان استجابت در خواست نموده و کسی که خیری را از مظانش بخواهد نا امید نمیشود .

و در روایت دیگری از امام باقر علیه السلام همین مضمون امده و بعد از سلام نماز این دعا وارد شده :

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِأَنَّکَ مَلِکٌ وَ أَنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیْ‌ءٍ قَدِیرٌ مُقْتَدِرٌ وَ بِأَنَّکَ مَا تَشَاءُ مِنْ أَمْرٍ یَکُونُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَوَجَّهُ إِلَیْکَ بِنَبِیِّکَ مُحَمَّدٍ نَبِیِّ الرَّحْمَةِ یَا مُحَمَّدُ یَا رَسُولَ اللَّهِ إِنِّی أَتَوَجَّهُ بِکَ إِلَی اللَّهِ رَبِّکَ وَ رَبِّی لِیُنْجِحَ لِی طَلِبَتِی اللَّهُمَّ بِنَبِیِّکَ أَنْجِحْ لِی طَلِبَتِی بِمُحَمَّدٍ ثُمَّ سَلْ حَاجَتَک

************************************

منبع : سایت ملکوت 786 سایت اذکار و ادعیه و ختومات مجرب قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *