آخرین خبرها

خواص دعای حرز یمانی برای نابودی دشمن و آداب حرز یمانی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ خواص دعای حرز یمانی برای نابودی دشمن و آداب حرز یمانی پرداخته ایم برای نابود شدن دشمن ان شاءالله نابود خواهد شد .

حرز یمانی صغیر,حرز یمانی,حرز یمانی امیرالمومنین,حرز یمانی متن,حرز یمانی معنی,حرز یمانی امام علی,حرز یمانی امام جواد,حرز یمانی در مفاتیح,خواص حرز یمانی چیست,دعای حرز یمانی,دعای حرز یمانی در مفاتیح الجنان,دعای حرز یمانی ,دعای حرز یمانی,دعای حرز یمانی ,دعای حرز یمانی ,دعای حرز یمانی متن

-دعای-حرز-یمانی-برای-نابودی-دشمن-و-آداب-حرز-یمانی-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا متفرقه
خواص دعای حرز یمانی برای نابودی دشمن و آداب حرز یمانی

معرفی دعای حرز یمانی 

از مشهورترین ادعیه نقل شده از سوی حضرت امیرالمومنین که مشتمل بر « اسم اعظم» بوده و به چند شیوه مختلف ، برای مسلمانان بیان شده است ، دعای حرز یمانی نام دارد . بنا بر گفته ها و روایات ، اشتباهات این دعا توسط حضرت مهدی (عج) هنگام تشرف امیر اسحاق استرآبادی به محضر ایشان تصحیح شده است . حرز یمانی در کتب ادعیه از جمله دعاءالسیف و دعاءالسیفی است که از آن برای نابودی دشمنان استفاده می کنند . این دعا بر اساس روایت ها هنگام سفر حضرت علی به یمن توسط پیامبر اسلام به ایشان تعلیم داده شد و خواندن مداوم آن به هنگام صبح و نیمه شب آثار عجیبی بر زندگی انسان خواهد گذاشت . 

 

فواید دعای حرز یمانی

درباره خواص دعای حرز یمانی باید گفت که این دعا به‌ سبب اینکه در نابود کردن دشمنان ، مانند شمشیر عمل می‌کند ، به “دعای سیفی” معروف است . البته سرعت در نابودی دشمنان ، تنها فایده حرز یمانی نیست . برخی از علمای اسلام یقیین کرده‌اند که مداومت بر خواندن این دعا به ویژه در صبح و شب ، آثار و نتایج بسیار عجیبی به همراه دارد . حتی از امام علی (ع) روایت شده که ایشان فرموده‌اند اگر کسی این دعا را با خلوص نیت به درگاه خداوند متعال بخواند و خداوند نیز این دعا را از او قبول کند ، کوه‌ها با آن شخص همگام خواهند شد . همچنین در باور عموم ، چنین جای گرفته است که حرز یمانی در زمره دعاهای سریع‌الاجابه قرار دارد . 

 

نکات مهم در آداب قرائت دعای حرز یمانی

از جمله نکات مهمی که در بسیاری از روایات نیز برای قرائت دعای حرز یمانی به آن سفارش شده ؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

قرائت مداوم دعا خصوصا در زمان های صبح یا شب 
طهارت و نظافت لباس هنگام خواندن دعا 
غسل کردن قبل از قرائت این دعا یمانی برای پاکیزگی 
خواندن دعا در مکان های خلوت 
خواندن دو رکعت نماز حاجت، استغفار و صلوات 
خواندن ۱۸ مرتبه ناد علی 

 

برگرفته از سایت دعا786 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *