آخرین خبرها

خواص دعای هفت حصار یا دعای هفت هیکل برای دفع غیبت و بدگو

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ خواص دعای هفت حصار یا دعای هفت هیکل برای دفع غیبت و بدگو پرداخته ایم ان شاءالله بد و بدگو با این دعای مجرب دفع خواهد شد . 

دعای هفت حصار,دعای هفت حصار ,دعای هفت حصار اعظم,دعای هفت حصار برای چیست,دعای هفت حصار و حرز امیرالمومنین,دعای هفت حصار در مفاتیح,دعای هفت حصار شیخ بهایی,دعای هفت حصار,خواص دعای هفت حصار,خواص حرز هفت حصار,دعا برای حصار قوی,قویترین دعای حصار,دعا حصار قوی,دعای هفت حصار قوی,دعای حصار برای ماشین,دعا برای حصار ماشین,دعای حصار ماشین,دعای حصار معشوق,دعای حصار       

خواص-دعای-هفت-حصار-یا-دعای-هفت-هیکل-برای-دفع-غیبت-و-بدگو-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
خواص دعای هفت حصار یا دعای هفت هیکل برای دفع غیبت و بدگو

دعای قرآنی هفت حصار      

این ۷ دعا ایجاد کننده یک حصار بسیار محکم در مقابل بلایای مختلف و در واقع دافع بلایا و شر دشمن است . کسی که این دعا را با خود به همراه داشته باشد از شر جن و انس در امان خواهد بود . در واقع خواص این دعا بی شمار است ولی بطور کلی به جهت دفع بلیات و حوادث و دفع همزاد و حفظ از شر جن و انس می باشد و همچنین حصاری هفتگانه و غیر قابل نفوذ بوده که محافظ و حفظ کننده انسان در مقابل کلیه دشمنان و بدگویان و حسودان است . خاصیت دیگر دعای هفت حصار ، دفع و ابطال سحر و طلسم است و در واقع این دعا ، حصار و دژی محکم است در برابر سحر و طلسم. کسی که دعای هفت حصار را به همراه داشته باشد همچنین به اذن خداوند تبارک و تعالی از هر گونه چشم زخمی در امان خواهد بود . 

أعُوذُ باللَّهِ مِنَ الشَّیْطانِ الرَّجِیـمِ 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرآنَ جَعَلْنَا بَیْنَکَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِالآخِرَهِ حِجَابًا مَّسْتُورًا وَجَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَکِنَّهً أَن یَفْقَهُوهُ وَفِی آذَانِهِمْ وَقْرًا فَاللّهُ خَیْرٌ حَافِظًا وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ إِن یَنصُرْکُمُ اللّهُ فَلاَ غَالِبَ لَکُمْ وَإِن یَخْذُلْکُمْ فَمَن ذَا الَّذِی یَنصُرُکُم مِّن بَعْدِهِ وَعَلَى اللّهِ فَلْیَتَوَکِّلِ الْمُؤْمِنُونَ وَعَلَى اللّهِ فَتَوَکَّلُواْ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ قُلْ کُلٌّ مُّتَرَبِّصٌ فَتَرَبَّصُوا فَسَتَعْلَمُونَ مَنْ أَصْحَابُ الصِّرَاطِ السَّوِیِّ وَمَنِ اهْتَدَى یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَاتَّقُواْ اللّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ …    

 

دعای هفت هیکل یا هفت حصار          

خواص فراوان دعای هفت هیکل برای در امان ماندن از غیبت و بدگویی مردم دعای هفت هیکل : از جمله ادعیه ی شریفه ایست که هر کس آنرا بخواند یا در نزد خود نگه دارد خداوند تبارک تعالی او را از غیبت و بدگویی مردمان نگاه دارد و دشمنان او را مغلوب نماید . دعاى “هفت هیکل” شامل هفت دعای کوچک است که به هر کدام از آنها “هیکل” گفته می شود .  

دعای هفت حصار ایجاد کننده یک حصار محکم در مقابل بلایای مختلف و در واقع دفع کننده بلایا و شر دشمن است . شخصی که این دعا را با خود به همراه داشته باشد از شر جن و انس در امان خواهد بود . 

واقع امر بر این است که خواص این دعا بی شمار است ولی بطور کلی به جهت دفع بلیات و حوادث و دفع همزاد و حفظ از شر جن و انس می باشد و همچنین حصاری هفتگانه و غیر قابل نفوذ بوده که محافظ و حفظ کننده انسان در مقابل کلیه دشمنان و بدگویان و حاسدان است .        

 

برگرفته از سایت هاروس   

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *