آخرین خبرها

خواص ذکر صلوات برای رهایی از فقر و رسیدن به ثروت و درمان فراموشی

در این نوشته از سایت ملکوت 786 خواص ذکر صلوات برای رهایی از فقر و رسیدن به ثروت و درمان فراموشی را برای شما دوستان قرار دادیم . ذکر صلوات دارای خواص و فوائد زیادی می باشد . از جمله خواص ذکر صلوات می توان به رهایی و خلاص شدن از فقر و بدبختی و به دست آوردن پوث و ثروت و مال زیاد و درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری فراموشی اشاره کرد . درواقع می توان گفت صلوات کلید حل بسیاری از مشکلات می باشد .

خواص-ذکر-صلوات-برای-رهایی-از-فقر-و-رسیدن-به-ثروت-و-درمان-فراموشی ادعيه و اذكار رزق و روزی

خواص ذکر صلوات برای رهایی از فقر و رسیدن به ثروت و درمان فراموشی,خواص و فضیلت صلوات,خواص صلوات برای رفع فقر,خواص صلوات برای کسب ثروت و مال,خواص صلوات برای درمان فراموشی

میزان صلوات در قیامت

حضرت محمد (ص)فرمودند:روز قیامت ،من پیش از میزان اعمال هستم یعنی هرکس کفه سیئاتش (گناهانش)سنگین تر ازکفه حسناتش (ثواب هایش )باشد.من صلوات هایی که برایم فرستاده می آورم ودر کفه حسناتش می گذارم تا کفه حسناتش سنگین تر باشد.

ثواب ده و صد صلوات

امام صادق(ع)فرمودند:هرکس ده بار بر محمد و آل محمد (ص) صلوات فرستد خدا وفرشته ها صد بار بر او صلوات میفرستند وهر که صد بار بر محمد وآل محمد صلوات بفرستد خدا وفرشتگان هزار بار بر او ثلوات می فرستند.

دیدن بهشت با صلوات

حضرت محمد (ص)فرمودند:هرکس هرروز هزار بار برمن صلوات بفرستداز دنیا نخواهد رفت تا جای خود را در بهشت ببیند

رفع تلخی مرگ با صلوات

حضرت محمد (ص)فرمودند:هرکس بر من زیاد صلوات بفرستد از تلخی مرگ وجان کندن ایمن گردد وهر کس بگوید ((اًللّهُمَ صَلِِِِِِِ عَلی مُحَمَدوَآل مُحَمَد))خدابه او ثواب هفتاد ودو شهید عنایت می فرمایدواز گناهان بیرون می آید مانند روزی که از مادر متولد شده است.

گفتن نام خدا با صلوات

از امام رضا (ع)در تفسیر آیه (وَذَکَرَاسمَرَبَّهُ فَصَلّی))فرمود:مراد از این آیه این است که هرگاه نام پیامبر متعال بر زبان آمد بر محمد وآل محمد صلی الله علیه واله وسلم درود وصلوات فرستاده شود.

شرکت ملائکه ها در جلسات صلوات

پیامبر اکرم (ص)فرمود:کاروانی از فرشتگان به امر پروردگار در جهان حرکت میکنند وهنگامی که به جلسه ذکر صلوات می رسندبه یکدیگر میگویند:فرود آییم زمانی که پیاده میشوند اهل جلسه را هنگام دعا با ذکر آمین یاری کرده ونیز اهل جلسه را هنگام صلوات کمک وهمراهی می کنند ودر پایان به یکدیگر میگویند:خوشا به حال افراد این جلسه که خدا آنان را آمرزید.

استجابت دعا با صلوات

امام صادق (ع)فرمودند:کسی که حاجتی دارد باید اول صلوات بر محمد وآل محمد صلی الله علیه وآله وسلم بفرستد وبعد از آن حاجت خود را بخواهد وبعد دوباره صلوات بفرستد زیرا خدا کریم تر از آن است که دو طرف دعا را قبول کند ووسط دعا را قبول نکندو صلوات بر محمد وآل محمد (ص)مانع های استجابت دعا را بر طرف می کند.

یک صلوات برابر با هفتاد رکعت نماز

ابو بصیر می گوید :از امام صادق(ع)شنیدم که فرمود:جایزه وپاداش ومژدگانی کسی که بین نماز ظهر وعصر صلوات بر محمد وآل محمد (ص) بفرستد،معادلش هفتاد رکعت نماز است.

نیز فرمود:هرکس بعد از نماز صبح وظهر بگوید((اًللّهُمَ صَلِِِِِِِ عَلی مُحَمَدوَآل مُحَمَدوَعَجِّل فَرجَهُم)) نمی میرَد تا اینکه حضرت مهدی –عجل الله تعالی فرجه شریف را زیارت کند.

حاجت دنیا و آخرت با صلوات

امام رضا(ع)فرمودند:کسی که بعد از نماز صبح ومغرب ،قبل از آنکه از حالت نماز خارج شود بگوید((اِنَّ اَللّهَ وَ مَلائِکَةُ یُصَلونَ عَلی اَلنَّبی یَا اَیُّها اَلَّذِینَ امَنُوصَلَّواعَلَیهِِِِ وَسَلَّموا تَسلِیماً)) سپس بگوید(اَللّهُمَ صَلِ عَلی مُحَمَد وَ ذُرّیتَه) خداوند صد حاجت او را بر آورده می کند که هفتاد حاجت در دنیا وسی حاجت در آخرت است.

پاک شدن از گناهان با صلوات

امام رضا(ع)می فرماید :کسی که نمی تواند با چیزی گناهانش را پاک کند ومحو نماید ،بر محمد وال محمد(ص) صلئات بفرستد.زیرا صلوات گناهان را ریشه کن ونابود می کند واز بین می برد.

سفارش به صلوات

حاجی نوری نقل کرده است :از حاج شیخ احمد بن زین الدین فرمود:شبی امام زین العابدین را در خواب زیارت کردم ،وگفتم: آقا چه کار کنم تا همیشه به فکر قبر وقیامت باشم وتوشه ای برای آن موقع جمع کنم؟آقا چه کنم توفیق توبه پیدا کنم وعملی صالح انجام دهم؟ آقا ناراحتم چه کنم توفیق وسعادت از من گرفته شده است؟آن حضرت فرمود؟اگر می خواهی توفیق و سعادت پیدا کنی بر خودت لازم کن که همیشه بگویی: ((اًللّهُمَ صَلِِِِِِِ عَلی مُحَمَدوَآل مُحَمَد)).

رفع فقر با صلوات

رسول خدا (ص) فرمودند :صلوات فقر را بر طرف می کند.

گنج با صلوات

این صلوات از اسرار است و اگر برای آخرت خوانده شود معنویات به دست می آید و اگر برای دنیا خوانده شود به ثروت بسیار می رسد. ده مرتبه صبح ،ده مرتبه عصر و ده مرتبه نزدیک مغرب بخواند و برای ختم 99مرتبه نیز لازم است.

اَللّهُمَ صَلِ عَلی سیِّدِنا وَحَبیبِنا وشَفیعِنا مُحَمَّد حاءِ الرَّحمَةِ وَمیمِ المُلکِ وَ دالِِ الدَوامِ السَّیدِ الکامِلِ الفاتحِ الخاتِمِ کُلَّما ذَکَرَکَ وَذَکَرَهُ الذاکِرون وَکُلَّما سهی وغَفَلَ عَن ذِکرِکَ وَذَکَرَهُ الغافِلونَ صَلاةً دائِمَةً بِدَوامِکَ باقیةً بِبَقائِکَ لا مُنتَهی لَها دُونَ ذلِکَ وعَلی آلَهَ واَصحابِهِ

کَذلِکَ اَنّکَ عَلی کلِّ شَی ءٍ قَدیرٍ وَبِالاجابَةِ جَدیر.

درمان فراموشی با صلوات

رسول خدا (ص)فرمودند :وقتی چیزی را فراموش کردید ،بر من صلوات بفرستید که موجب یاد آمد آن چیز خواهد شد. انشا الله وتعالی.

رفع فقر با صلوات و سوره اخلاص

مردی خدمت رسول خدا (ص) آمد واز فقر شکایت کرد،آن حضرت فرمود:وقتی دا خل خانه خود شدی سلام کن؛ خواه کسی در خانه باشد خواه نباشد وبر من سلام فرست (صلوات فرست)وبعد ازآن سوره اخلاص را بخوان. آن مرد چنان کرد ودر اندک روزی توانگر گردید ِ چنان که به همسایگان وخویشان خود کمک مالی کرد.

برگرفته از کتاب صلوات کلید حل مشکلات

منبع : دعا سایت

************************************

منبع : سایت ملکوت 786 سایت اذکار و ادعیه و ختومات مجرب قرآنی

درباره‌ی سید

یک نظر

  1. عبد الزهرا

    سلام . بسیار ممنون از مطلب مفیدتون.
    اجرتون بارسول الله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *