آخرین خبرها

خواص ذکر یا لطیف برای ازدواج سریع و دعاهای مجرب و سریع الاثر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ خواص ذکر یا لطیف برای ازدواج سریع و دعاهای مجرب و سریع الاثر پرداخته ایم ان شاءالله نتیجه سریع خواهید گرفت با دعاهای قوی و مجرب و سریع الاثر 

اسم مبارک یا لطیف,خواص گفتن اسم یا لطیف,آثار و برکات اسم یا لطیف,ذکر یا لطیف برای طلب حاجات,ذکر یا لطیف برای بخت گشایی,ذکر یا لطف برای بخت گشایی,ذکر یا لطیف برای رفع سختی و فقر و تنگدستی,ذکر یا لطیف برای ازدواج,ذکر یا لطیف نی نی سایت,فواید ذکر یا لطیف,ختم ذکر یا لطیف,ذكر يالطيف للزواج,ذكر يالطيف في المنام,ذکر یا لطیف برای ازدواج,ذکر یا لطیف برای ازدواج,معنی ذکر یا لطیف برای ازدواج

 

خواص-ذکر-یا-لطیف-برای-ازدواج-سریع-و-دعاهای-مجرب-و-سریع-الاثر-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا رزق و روزی
خواص ذکر یا لطیف برای ازدواج سریع و دعاهای مجرب و سریع الاثر

 خواص و فضیلت ذکر یا لطیف 

نام مبارک، «یا لطیف»

الطیف در لغت به معنای بسیار با لطف و مهربان است، خداوند تعالی در سوره الشوری آیه ۱۹ می فرماید خداوند تعالی به بندگان خود بسیار مهربان است و به هر کس که بخواهد روزی می دهد او توانا و مقتدر است . 

خواص : 

۱/ جهت وسعت رزق و بر طرف شدن تنگی معیشت روزی ۸۰ مرتبه اسم مبارک «یا لطیف» گفته شود.
۲/ به قصد بر طرف شدن هم و غم و ناراحتی های درونی ۸۰ مرتبه این نام تکرار شود.
۳/ برای باز شدن بخت دوشیزگانی که از سن ازدواج آنها گذشته روزی ۱۲۹ مرتبه این نام تکرار شود.
۴/ جهت برآورده شدن حاجت شرعی که از هیچ طریقی حل نشده دو رکعت نماز مانند نماز صبح به قصد برآورده شدن حاجت به جای آورد بعد از نماز یکصد مرتبه ذکر یا لطیف گفته شود.
۵/ به نیت شفای بیماری که مرض او علاج ناپذیر است دو رکعت نماز در کنار بستر او بجا اورد بعد از سلام ۱۰۰ مرتبه نام مبارک یا لطیف را بگوید.
۶/ جهت ایمنی در سفر و رفع خطرات و سالم به مقصد رسیدن قبل از حرکت دو رکعت نماز بجای اورد و سپس در مقابل قبله ۱۰۰ مرتبه اسم یا لطیف را بگوید. 

 

فضیلت های بی شمار ذکر یا لطیف  برای رزق و روزی

جهت وسعت رزق و بر طرف شدن تنگی معیشت روزی ۸۰ مرتبه اسم مبارک یا لطیف گفته شود .

به قصد بر طرف شدن هم وغم وناراحتی های درونی ۸۰ مرتبه این نام تکرار شود .

برای باز شدن بخت دوشیزگانی که از سن ازدواج انها گذشته روزی ۱۲۹ مرتبه این نام تکرار شود .

جهت براورده شدن حاجت شرعی که از هیچ طریقی حل نشده دو رکعت نماز مانند نماز صبح به قصد براورده شدن حاجت به جای اورد بعد از نماز یکصد مرتبه ذکر یا لطیف گفته شود .

به نیت شفای بیماری که مرض او علاج ناپذیر است دو رکعت نماز در کنار بستر او بجا آورد بعد از سلام ۱۰۰ مرتبه نام مبارک یا لطیف را بگوید .

جهت ایمنی در سفر و رفع خطرات و سالم به مقصد رسیدن قبل از حرکت دو رکعت نماز بجای اورد و سپس در مقابل قبله ۱۰۰ مرتبه اسم یا لطیف را بگوید . 

 

برگرفته از سایت هاروس 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *