آخرین خبرها

خواص سوره جن برای باطل سحر و جادو و طلسم

سوره جن برای باطل کردن طلسم و جادو,فوائد سوره جن برای ابطال فوری سحر,سوره جن برای باطل شدن سحر و طلسم,سوره قرآنی برای باطل کردن طلسم,غسل کردن با سوره جن برای باطل شدن طلسم,خواص  و فوائد سوره جن برای باطل سحر

01 ادعيه و اذكار باطل السحر و چشم زخم دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب
خواص سوره جن برای باطل سحر و جادو و طلسم

خواص سوره جن برای باطل سحر و جادو و طلسم

۷۰ بار ایه یا معشر الجن

هر کس این آیه از سورهء الرحمن را ۷۰ مرتبه بر روی ظرف آبی بخواند و سپس با آن آب غسل کند هر کس هر سحری برای او کرده باشد باطل می شود

باید توجه داشت که هنگامی که به وسیلهء این آب غسل میکنید تشت بزرگی در زیر خود بگذارید چون روی این آب قرآن خوانده شده پس نباید در راه آب یا جای کثیف ریخته شود و پس از غسل نیز می توان آن آب را در پای درخت یا در باغچه یا در رودخانه ریخت و اگر در مکانی سحر باشد مثلا کسی مغازه یا محلی را سحر کرده باشد میتوان پس از خواندن این آیه بر روی آب آن آب را در چهار گوش خانه یا مغازه یا آن محل ریخت و نیز این کار اجنه را هم دور میکند اکر از این آب به روی مصروع یا جن زده بپاشند فی لفور به حال آید .

آیه این است :

بسم الله الرحمن الرحیم ، یا معشرالجن والانس ان استطعتم ان تنفذوا من اقطار السماوات والارض فانفذوا لا تنفذون الا بسلطان ).

رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم در فضیلت این سوره فرمودند:

هر کس سوره جن را قرائت کند خداوند به تعداد همه جنیان و شیطان هایی که رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم را تصدیق یا تکذیب کردند ثواب آزادی بنده به او خواهد داد.

امام صادق علیه السلام در روایتی آورده اند:

هر کس سوره جن را زیاد قرائت کند در دنیا آزاری از جنیان به ائ نمی رسد و نه چشم زخمی و نه سحر و نه مکری و نیز، همراه حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم خواهد بود و می گوید : پروردگارا چیزی در عوض آن نمی خواهم و آن را با هیچ چیز عوض نمی کنم و نمی خواهم تغییری در آن ایجاد شود.

امام صادق علیه السلام فرمودند:

قرائت سوره جن موجب فرار شیطان از آن جایگاه می شود و کسی که می خواهد به سراغ سلطان و حاکم ستمگری برود با خواندن این سوره امنیت می یابد. و نیز کسی که سرگردان است با قرائت این سوره خداوند راه برون شدنش را آیان می کند همچنین هر کس بر قرائت این سوره مداومت ورزد در حالی که در تنگی و سختی باشد خداوند در گشایش را بر روی او باز می کند

آثار و برکات سوره جن

۱) ملاقات کردن پیامبر اکرم صلی اله علیه و آله وسلم در خواب

از رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم روایت شده است: هر کس بر تلاوت سوره جن مداومت ورزد پیامبر خدا صلی الله علیه وآله وسلم را در خواب می بیند و هر چه بخواهد به او داده می شود.

۲) افزایش فهم و درک

هر که این سوره را بخواند و بشوید و بنوشد هر چه بشنود یاد بگیرد و با هر کس مناظره کند غالب گردد…

۳) ادای قرض

…اگر صاحب حزن و اندوه این سوره را بخواند اندوهش به شادی مبدل می گردد و اگر قرض دار این سوره را به نیت ادای قرض بخواند ادا می گردد…

۴) آزاد شدن محبوس

…اگر این سوره برای اسیری خوانده شود آزاد می شود…

۵) برای دور شدن جن و…

امام صادق علیه السلام فرمودند: قرائت سوره جن موجب فرار شیطان از آن جایگاه می شود و کسی که می خواهد به سراغ سلطان و حاکم ستمگری برود با خواندن این سوره امنیت می یابد. و نیز کسی که سرگردان است با قرائت این سوره خداوند راه برون شدنش را آیان می کند همچنین هر کس بر قرائت این سوره مداومت ورزد در حالی که در تنگی و سختی باشد خداوند در گشایش را بر روی او باز می کند.

 

برای مطالعه بیشتر به سایت دعایاب مراجعه شود.

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *