آخرین خبرها

خواص عرج سواحل بحری اصل و عرج جبلی پرقدرت چیست

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ خواص عرج سواحل بحری اصل و عرج جبلی پرقدرت چیست پرداخته ایم برای رزق و روزی و محبوبیت و رفع جشم زخم ان شاءالله اثرات مثبت این سنگ ارزشمند خواهید دید .

عرج سواحل بحری چیست,قیمت عرج سواحل بحری,دعای عرج سواحلی,دعای عرج سواحل,دعای عرج السواحل,دعای عرج بحری,عرج سواحلی بحری چیست,عرج سواحل چیست, خرید عرج سواحل, خواص سنگ عرج,عرج سواحل بحری و بری,قیمت و خرید عرج سواحل بحری و بری,فروش عرج سواحل,عرج سواحل جوجه تیغی,انگشتر عرج السواحل,عرج سواحل سلطانی,عرج سواحل بحری و بری اصلی 

خواص-عرج-سواحل-بحری-اصل-و-عرج-جبلی-پرقدرت-چیست-300x159 دسته‌بندی نشده دعا متفرقه
خواص عرج سواحل بحری اصل و عرج جبلی پرقدرت چیست

عرج جبلی پرقدرت اصل 

این نوع سنگ‌ها که خاصیت ماورایی دارند و به شدت قوی هستند و بسیار نادرتر از مهره های دیگر می باشند . 

موکل قوی وفوق‌العاده ای در بهبودروابط اجتماعی ایجادعشق‌ و علاقه(محبوب الخلق شدن شدید)  موکلین بسیار پر قدرت برای عزیزانی که اعتماد به نفس ندارند این عجوبه قدرت روابط را در شما چند برابر افزایش می دهد راجب عرج اساتید بسیار زیاد تاکید کرده اند که بی نظیرترین موکلین را به خود میگیرند (تعداد این عجوبه ها به دلیل نایاب بودن محدوده) 

افزایش رزق و روزی جذب مال خیلی قوی 

رفع بلا و چشم زخم بسیار عالی ( با این عجوبه نیاز به باطل السحر و حصار ندارید )

موکلین این عرج کمیاب پرقدرت ترین موکل در امور بالا میباشند این عجوبه بسیارکم یاب وتعداد محدود است

قدرت چندین برابر را حس کنید  

نام های دیگر عرج سواحل

سنگ جادو ,سنگ محبت ,عرج البحری ,عرج سلطانی، عرج السواحل 

 

خواص عرج سواحل بحری و بری  

عروج سواحل با انرژی طبیعی و فوق‌العاده خود تاثیرات شگرفی در افزایش و جلب عشق و محبت خلایق و جذب جنس مخالف و برگشت معشوق و جذب معشوق و بخت گشا و کار گشا ، مقبول الکلام شدن و بهبود روابط اجتماعی،ایجاد عشق ‌و علاقه ، دفع چشم زخم و ابطال سحر و طلسم ، دفع بلایا ، کارگشایی کلی در امورات روزمره ، افزایش رزق و روزی و ثروت و از این قبیل دارند . 

از خواص دیگر این سنگ می‌توان به در امان ماندن از دفع نیروی شیطانی، حس اعتماد به نفس، صبوری در هنگام هر گونه مشاجره و گره گشایی در هر مشکل می‌باشد. این گوهر سنگ باعث ایجاد مهر و محبت در شما می گردد و باعث می شود که با دید بازتری به جریانات دور و بر خود نگاه کنید. عرج السواحل باعث جذب جنس مخالف به طرف شما می گردد این گوهر با انرژی خود بر روی چاکراهای بدن شما تاثیر گذاشته و باعث می‌شود که قسمت‌های غیر فعال بدن شما فعال گردد . 

میتوان گفت که این سنگ همانند سایر سنگهای قیمتی (مانند یاقوت، زمرد، عقیق و غیره) دارای انرژی ماورایی می باشد ولی خیلی ها با سوء استفاده از این انرژی سعی در اغفال دیگران دارند مانند این که می گویند این سنگ موکل دار هست و باید برای فعال کردن آن دعا یا به نام زدن آن هزینه پرداخت کرد که در صورت پرداخت هزینه های بسیار گزاف فقط باعث سوء استفاده از دیگران می‌شود و هیچ منطقی برای چنین کاری وجود ندارد. هرگز برای چنین اعمالی هزینه صرف نکنید هرگز برای مشکل خود دست به دامن رمالان و اینگونه افراد شیاد نشوید خدا به خودی خود بزرگترین کار گشا و حلال مشکلات می باشد پس فقط به کسی که مراجعه می کنید خداوند است و این را بدانید که هر سنگ یا گوهر به خودی خود دارای همچنین انرژی می باشد و نیازی به هزینه های بسیار زیاد نمی باشد .  

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *