آخرین خبرها

خواص و برکات سوره تکاثر برای رواشدن حاجت و رفع سر درد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به خواص و برکات سوره تکاثر برای رواشدن حاجت و رفع سر درد پرداخته ایم. برای رفع و درمان سر درد و حاجت روایی دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

C61279C0-8FB0-417E-B202-37D614A26F08-300x172 دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی

خواص و برکات سوره تکاثر برای رواشدن حاجت و رفع سر درد,آثار و برکات سوره تکاثر برای حاجت روایی و رفع سردرد و کسب مال فراوان,آثار و خواص سوره تکاثر,خواص و فضیلت سوره تکاثر,روش ختم سوره تکاثر,سوره تکاثر برای حاجت گرفتن,سوره تکاثر برای رفع سردرد شدید,سوره تکاثر برای به دست آوردن ثروت زیاد

خواص و برکات سوره تکاثر برای رواشدن حاجت و رفع سر درد

۱⃣ به دست آوردن مالی عظیم

گفته شده هر کس سوره تکاثر را روز دوشنبه یا چهارشنبه ۴۰ بار بخواند مال عظیم یابد و به خیری رسد که در ذهن و تصورات او نگنجد.

۲⃣ برآورده شدن حاجات

امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند: ۲۲ بار سوره تکاثر را بخوانید در خلوت، و بعد از آن ۱۰۰۰ بار صلوات بفرستید و حاجت خود را بخواهید که خداوند نیز برآورده خواهد نمود.

۳⃣ رفع سردرد

هر کس این سوره را بر صاحب سردرد بخواند دردش باذن الله زایل گردد.

۴⃣هدیه و خیر کثیر به اموات

در روایت امده که دو رکعت نماز با این کیفیت خیر کثیره دارد:

در رکعت اول«فاتحه » و «آیه الکرسی» و دو بار «توحید» و در رکعت دوم یک بار «فاتحه» و ۱۰ بار سوره «تکاثر» را بخوان و چون نماز تمام شد آن را به مرده مورد نظر هدیه نما به این صورت:

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و ابعث الی قبر فلان

به جای فلان نام مرده را بگو

(بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ أَلْهَاکُمُ التَّکَاثُرُ * حَتَّىٰ زُرْتُمُ الْمَقَابِرَ * کَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ * ثُمَّ کَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ * کَلَّا لَوْ تَعْلَمُونَ عِلْمَ الْیَقِینِ * لَتَرَوُنَّ الْجَحِیمَ * ثُمَّ لَتَرَوُنَّهَا عَیْنَ الْیَقِینِ * ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ یَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِیمِ)

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *