آخرین خبرها

خواص و فواید عرج بحری چیست خرید و سفارش عرج بحری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  خواص و فواید عرج بحری چیست خرید و سفارش عرج بحری پرداخته ایم که خواص بسیار مفیدی دارد برای افزایش و جلب عشق و محبت خلایق و جذب جنس مخالف و برگشت معشوق و جذب معشوق و بخت گشایی و کارگشایی ان شاءالله نتیجه عالی خواهید گرفت .

عرج سواحل چیست,عرج سواحل بحري اصلي,عرج سواحل قیمت,عرج سواحل اصلی,عرج سواحل بحری چیست,عرج سواحل حجری,عرج سواحل بحری,عرج سواحل بحری برای دفع چشم زخم,عرج سواحل بحری برای دفع بلا,عرج سواحل بحری برای بخت گشایی

 

خواص-و-فواید-عرج-بحری-چیست-خرید-و-سفارش-عرج-بحری-300x152 دسته‌بندی نشده
خواص و فواید عرج بحری چیست خرید و سفارش عرج بحری

خواص عرج سواحل بحری و بری

از خواص دیگر این سنگ می‌توان به در امان ماندن از دفع نیروی شیطانی، حس اعتماد به نفس، صبوری در هنگام هر گونه مشاجره و گره گشایی در هر مشکل می‌باشد.

این گوهر سنگ باعث ایجاد مهر و محبت در شما می گردد و باعث می شود که با دید بازتری به جریانات دور و بر خود نگاه کنید. عرج السواحل باعث جذب جنس مخالف به طرف شما می گردد این گوهر با انرژی خود بر روی چاکراهای بدن شما تاثیر گذاشته و باعث می‌شود که قسمت‌های غیر فعال بدن شما فعال گردد.

میتوان گفت که این سنگ همانند سایر سنگهای قیمتی (مانند یاقوت، زمرد، عقیق و غیره) دارای انرژی ماورایی می باشد ولی خیلی ها با سوء استفاده از این انرژی سعی در اغفال دیگران دارند مانند این که می گویند این سنگ موکل دار هست و باید برای فعال کردن آن دعا یا به نام زدن آن هزینه پرداخت کرد که در صورت پرداخت هزینه های بسیار گزاف فقط باعث سوء استفاده از دیگران می‌شود و هیچ منطقی برای چنین کاری وجود ندارد.

هرگز برای چنین اعمالی هزینه صرف نکنید هرگز برای مشکل خود دست به دامن رمالان و اینگونه افراد شیاد نشوید خدا به خودی خود بزرگترین کارگشا و حلال مشکلات می باشد پس فقط به کسی که مراجعه می کنید خداوند است و این را بدانید که هر سنگ یا گوهر به خودی خود دارای همچنین انرژی می باشد و نیازی به هزینه های بسیار زیاد نمی باشد.

 

نام های دیگر عرج سواحل

سنگ جادو ,سنگ محبت ,عرج البحری ,عرج سلطانی، عرج السواحل

 

خواص سنگ عرج سواحل 

در امان ماندن از شر نیروهای شیطانی
افزایش حس اعتماد به نفس
تاثیراتی مفید بر روی چاکراهای بدن
دفع کردن بلایا
صبوری در هنگام هرگونه مشاجره
گره گشایی مشکلات
جذب جنس مخالف و ایجاد عشق و علاقه
کارگشا و بخت گشا
ابطال سحر و جادو و طلسم
افزایش رزق و روزی
افزایش ثروت
درمان درهای خاص همچون کمردرد و پادرد های مزمن 

 

برگرفته از سایت دعاگو

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *