آخرین خبرها

دستورالعمل + دعا بخت گشایی و ازدواج سریع

در صورتی که می خواهی موجب گشایش بخت و رفع مشکل ازدواج شخص شوی. پیشنهاد من به تو این است که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 دستورالعمل + دعا بخت گشایی و ازدواج سریع را بخوانی. ان شاء الله که باعث می شود دختری که در خانه مانده است زود تر ازدواج کند.

,دعا های ازدواج سریع,دعا های ازدواج,دعا های برای ازدواج,دعا های مجرب برای ازدواج,دعا های بخت گشایی و ازدواج,دعا های مخصوص ازدواج,دعا های قرآنی برای ازدواج,روش های دعانویسی برای ازدواج,دعاهای مجرب برای ازدواج فوری,دعا های بخت گشایی,دعا های بخت گشایی و ازدواج,دعا های بخت گشایی سریع,دعا و ختم های مجرب برای بخت گشایی

دعای-بخت-گشا بخت گشایی و ازدواج

دستورالعمل + دعا بخت گشایی و ازدواج سریع,دعای ازدواج فوری,دعای ازدواج فوری با معشوق,دعای ازدواج فوری,بهترین دعا برای ازدواج سریع,دعا برای ازدواج فوری دختر مجرد,دعا برای ازدواج فوری پسر,دعا جهت ازدواج سریع,دعا جهت ازدواج سریع دختر,دعا جهت ازدواج سریع و موفق

جهت محبت بر سیب سرخ هفت مرتبه بخواند و به مطلوب بخوراند: بسم الله الرحمن الرحیم و لقد جعلنا فی السّماء بُروجاْ و زَیـّـّناها للناظرین و حَفِظناها من کل شیطان رجیم.

گویند هرکس به این ختم اعتقاد داشته باشد و آن را تا سه روز انجام دهد،حاجت او روا شود و آن بدین شرح است.

ابتدا بگوید: اعوذ باالله من الشیطان الرجیم.بسم الله الرحمن الرحیم وآنگاه آیه الکرسی را بخواند و سپس بگوید: ((اعوذ باالله من الشیطان الرجیم))،سوره حمد را بخواند و پس از آن ، ۵مرتبه سوره اخلاص را((از بسم الله الرحمن الرحیم)) تا آخربخواند و آنگاه ۱۱مرتبه سوره کوثر را قرائت نماید و سپس صد صلوات بفرستد که -انشاالله- به خواست خدا طی سه روز حاجت او روا می گردد.

دستورالعمل بخت گشایی و رفع مشکل ازدواج

این دستور بسیار مجرب است، نیت کرده، غسل کنید، سپس وضو گرفته به بیابان بروید، (به بیابان های حاشیه ی شهرتان نیز میتوانید بروید) کسی نزدیک شما نباشد، رو به قبله نشسته و دور خود خطی بکشید. بعد با توجه و تمرکز و حضور قلب آیت الکرسی را به تعداد هفتاد مرتبه بخوانید، ان شالله همان روز به خواسته تان می شود. (خانم ها می توانند به منظور رعایت نکات ایمنی یک نفر را همراه خود به بیابان ببرند فقط نفر مذکور باید دور از فردی که دعا می خواند باشد)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *