آخرین خبرها

دستور + دعا جلب محبت و علاقه مند کردن شخص

اگر می خواهی شخص را به خود جلب و علاقه مند کنی. بر تو پیشنهاد می کنم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 دستور + دعا جلب محبت و علاقه مند کردن شخص را بخوانی. ان شاء الله که شخص مشکلش با تو حل می شود و به تو علاقه مند می شود.

,دعای علاقه مند شدن به نماز,دعا برای علاقه مندی به درس,دعای علاقه مندی به درس,دعا جهت علاقه مندی به درس,دعا برای علاقه مند شدن به کار,دعا برای علاقه مند شدن به درس,دعا برای علاقه مند شدن,دعا برای علاقه مند شدن کودک به درس,دعا برای علاقه مند شدن همسر,دعا برای علاقه مند شدن دختر به پسر,دعا برای علاقه مند شدن به مدرسه,دعا براي علاقه مند كردن,دعا برای افزایش علاقه به درس,دعای علاقه به درس,دعا برا علاقه به درس

دعا-های-علاقه-و-محبت مهر و محبت

دستور + دعا جلب محبت و علاقه مند کردن شخص,دعایی برای علاقه به درس,دعا برای علاقه شدید معشوق,دعا برای علاقه به کار,دعا برای علاقه شوهر به زن,دعای علاقه شوهر به زن,دعای افزایش علاقه شوهر به زن,دعا برای زیاد شدن علاقه مرد به زن,دعا برای علاقه مند شدن مرد به زن,دعای افزایش علاقه مرد به زن

دستور علاقه مند کردن از راه دور

به جهت محبت بین الزوجین که ما بین آنها نزاع (اختلاف) بوده باشد این دعا را نوشته در موم گیرد و در زیر سر خود نهد محبت بهم رسد. ان شاء الله.
بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ.
فلان علی حب فلان (به جای فلان ، نام شخص و مادرش را بنویسد).

به جهت محبت میان زن و شوهر ، نوشته در آب اندازد ، قدری بخورد و بر سر ریزد و قدری بدهد به او که محبت بین (آنها) زیاد شود . بسم الله الرحمن الرحیم . رضی الله عنهم و خیرا ولد خیرالبریه جَزَاؤُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا أَبَدًا رَّضِیَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ذَٰلِکَ لِمَنْ خَشِیَ رَبَّهُ .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *