آخرین خبرها

دستور عظیم و مجرب برای یافتن شغل سریع الاثر

دستور عظیم و مجرب برای یافتن شغل سریع الاثر

در این مطلب و یکی دیگر از عناوین سایت ملکوت 786 به شما عزیزان رهگشای پرخیر و تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود اگر به دنبال شغل هستید، خیلی زود تر به آن برسید و مشکل کسب درآمد شما نیز زود تر و بهتر حل شود. متن کامل دستور عظیم و مجرب برای یافتن شغل سریع الاثر را در ادامه بخوانید که به لطف خداوند بزرگ و متعال نتیجه می گیرید.

027378306378026873 دعا و ختم مجرب
دستور عظیم و مجرب برای یافتن شغل سریع الاثر

دستور عظیم و مجرب برای یافتن شغل سریع الاثر,دعای یافتن شغل,دعای یافتن شغل مناسب,دعای یافتن شغل خوب,دعای یافتن شغل و کار,دعای یافتن شغل دلخواه,دعا یافتن شغل,دعای برای یافتن شغل مناسب,دعای مخصوص یافتن شغل,دعا برای یافتن شغل مورد نظر,دعا جهت یافتن شغل,دعایی برای یافتن شغل مناسب,دعای یافتن کار مناسب,دعا برای یافتن شغل مناسب,دعا جهت یافتن شغل مناسب,دعای مجرب برای یافتن شغل مناسب,دعای برای یافتن کار مناسب,دعا برای یافتن کار مناسب,دعای بسیار مجرب برای یافتن شغل مناسب,دعایی برای یافتن کار خوب,دعا برای یافتن شغل خوب,دعا جهت یافتن کار خوب,دعا برای یافتن شغل دلخواه,دعا یافتن شغل مناسب,دعا برا یافتن شغل,دعا براي يافتن شغل,دعا برای یافتن شغلی مناسب,دعا جهت یافتن شغل خوب,دعا جهت یافتن کار,دعای جهت یافتن کار,دعا به جهت یافتن شغل

دستور عظیم و مجرب برای یافتن شغل سریع الاثر

برای بدست آوردن شغل و یا اگر شغل دارید ولی کارتان گره میخورد و بویژه اینکه در مورد ازدواج بختتان بسته است با توکل به خداوند این ختم بسیار گره گشاست.

با وضو رو به قبله می نشینید یک ظرف آب هم جلو خود میگذارید برای خواندن سوره مبارکه یس بعد از گفتن ٧ بار آیه ( بسم الله الرحمن الرحیم) سوره مبارکه (یس) را می خوانید و سپس بقیه سوره هر جا به کلمه مبـیـن رسیدید یک بار (آیـه الکرسی) میخوانید و سپس بقیه سوره یــس به آیه (سلام قولا من رب الرحیم) که رسیدید این آیه را ٧٠ بار تلاوت میکنید و بعد بقیه سوره را ادامه میدهید.

قبل از آیه مبارکه سلام قولا من ربٌ الرحیم چهار کلمه مبین و بعدش سه کلمه مبین دارد. بعد از خواندن هرکدام از ایه الکرسی ها به آن آب فوت میکنید، بعد از اتمام سوره یــس نیز به آب فوت میکنید. سپس یک سوم آن آب را بنوشید و یک سوم دیگر را کمی به خود میـپــاشید و بقیه را به در و فرش و اتاق و غیره میــپــاشید یک سوم آخر را حتما به درب خانه میریزید

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *