آخرین خبرها

دستور مجرب برای یافتن شغل و کسب موفقیت مالی

دستور مجرب برای یافتن شغل و کسب موفقیت مالی

امروز و در این مطلب به شما عزیزان یک بار دیگر گره گشای پرخیر و تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود به موفقیت های بزرگ و کوچک مالی برسید و از سختی ها نیز عبور کنید، متن کامل دستور مجرب برای یافتن شغل و کسب موفقیت مالی را بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

7023387207836807 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دستور مجرب برای یافتن شغل و کسب موفقیت مالی

دستور مجرب برای یافتن شغل و کسب موفقیت مالی,دعای گرفتاری مالی,دعای مشکلات مالی,دعای گشایش مالی,دعای رفع گرفتاری مالی,دعای حل مشکل مالی فوری,دعای رفع مشکلات مالی,دعای حل مشکل مالی,دعای رفع مشکل مالی,دعای رفع مالیخولیا,دعا برای گرفتاری مالی,دعای حل گرفتاری مالی,دعا مشکل مالی,دعا برای مشکلات مالی,دعای گشایش مشکل مالی,دعا حل مشکلات مالی,دعای حل شدن مشکلات مالی,دعای برای حل مشکلات مالی,دعاي گشايش مالي,دعای گشایش گره مالی,دعا برای گشایش مالی,دعا جهت گشایش مالی,دعایی برای رفع گرفتاری مالی,

دستور مجرب برای یافتن شغل و کسب موفقیت مالی

برای بدست آوردن شغل و یا اگر شغل داربد ولی کارتان گره میخورد و بویژه اینکه در مورد ازدواج بختتان بسته است با توکل به خداوند این ختم بسیار گره گشاست.

با وضو رو به قبله می نشینید یک ظرف آب هم جلو خود میگذارید برای خواندن سوره مبارکه یس بعد از گفتن ٧ بار آیه ( بسم الله الرحمن الرحیم) سوره مبارکه (یس) را می خوانید و سپس بقیه سوره هر جا به کلمه مبـیـن رسیدید یک بار (آیـه الکرسی) میخوانید و سپس بقیه سوره یــس به آیه (سلام قولا من رب الرحیم) که رسیدید این آیه را ٧٠ بار تلاوت میکنید و بعد بقیه سوره را ادامه میدهید.

قبل از آیه مبارکه سلام قولا من ربٌ الرحیم چهار کلمه مبین و بعدش سه کلمه مبین دارد. بعد از خواندن هرکدام از ایه الکرسی ها به آن آب فوت میکنید، بعد از اتمام سوره یــس نیز به آب فوت میکنید. سپس یک سوم آن آب را بنوشید و یک سوم دیگر را کمی به خود میـپــاشید و بقیه را به در و فرش و اتاق و غیره میــپــاشید یک سوم آخر را حتما به درب خانه میریزید

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *