آخرین خبرها

دستور و آموزش نوشتن دعا و طلسم جلب عشق و محبت شخص محرم

امروز و در این مطلب از سایت ملکوت786 به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای می آموزیم که سبب می شود اگر می خواهید به عشق برسید و محبت اشخاص را جلب کنید. دستور و آموزش نوشتن دعا و طلسم جلب عشق و محبت شخص محرم را در ادامه به همین منظور بخوانید.

در واقع این یکی از اصلی ترین مواردی است که افراد استفاده می کنند که سبب می شود محبت و عشق دیگران و افراد حلال و محرم به شما چند برابر شود.

طلسم علاقه شدید به درس,طلسم علاقه شدید,طلسم علاقه از راه دور,طلسم دختر مورد علاقه,طلسم پسر مورد علاقه,طلسم فرد مورد علاقه,طلسم عشق و علاقه شدید,طلسم برای ایجاد علاقه,طلسم محبت شدید بدون بازگشت,طلسم محبت شدید سوزاندنی

دعا-و-طلسم-برای-جلب-محبت-معشوق مهر و محبت

 

دستور و آموزش نوشتن دعا و طلسم جلب عشق و محبت شخص محرم,طلسم محبت شدید بدون بازگشت دعای محبت بسیار بسیار قوی و مجرب,طلسم محبت شدید از راه دور,طلسم محبت شدید شوهر به زن,طلسم محبت شدید سوزاندنی فوری و حتمی با اثر تضمینی,طلسم محبت شدید همراه,طلسم محبت شدید با فلفل سیاه

این طلسم برای ایجاد عشق سریع است که با سوزاندن نمک انجام می شود. آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد و سپس بگوید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید) و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد . فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

 (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶

طلسم جلب محبت شخص

اگر خواهی کسی را در عشق خود بی آرام سازی
نقش زیر را بر سفال آب ندیده بنویس و در آتش بیانداز به حرمت این نقش و به اراده و عظمت الله این شخص مطیع و فرمانبردار تو خواهد شد

۱۱ ۵ ۱۱ ۲ ۱۱ و ۱۱ و ۱۱ که ۱۱ ۱۱۱ که
ناخنهای خود را بگیر و یک بار سوره یس مغربی را به ناخن هایت بخوان و بعد ناخن ها را در جعبه کوچکی مانند قوطی کبریت بریز و هر وقت ان طرف رو دیدی جعبه را تکان بده و به جعبه فوت کن و بعد به ان شخص فوت کن.تا مثل کنه بهت بچسبه .

در انجام دعای محبت ، نکته ای که مهم است، آسان و سهل بودن انجام و استجابت و نتیجه دعا برای دعا کننده است. در ذیل دعائی بسیار سریع، آسان و قوی برای محبت ذکر میشود.
هر کس که در نظر دارد محبت دیگران به او جلب شود شب جمعه دو رکعت نماز با حضور قلب کامل بخواند. در هر رکعت پس از حمد، آیه الکرسی را یکبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را یازده مرتبه بخواند. و به شیوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگوید:

(یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر). بجای کلمه فلان، اسم مطلوب را بگوید.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *