آخرین خبرها

دستور و دعا برای گشایش بخت سریع التاثیر و پرخیر

دستور و دعا برای گشایش بخت سریع التاثیر و پرخیر

در این مطلب به شما عزیزان دعای پرخیر و برکتی شرح می دهیم که سبب جلب محبت و زیاد شدن علاقه میان زوجین می شود، می توانید متن کامل دستور و دعا برای گشایش بخت سریع التاثیر و پرخیر را به همین منظور بخوانید که ان شاء الله هر چه زود تر مشکل ازدواج جوانی حل می شود.

2078360278023687 ادعيه و اذكار بخت گشایی و ازدواج
دستور و دعا برای گشایش بخت سریع التاثیر و پرخیر

دستور و دعا برای گشایش بخت سریع التاثیر و پرخیر,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی سریع,دعای بخت گشایی سریع و قوی,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی مجرب,دعای بخت گشایی قوی و مجرب,دعای بخت گشایی دختر مجرد,دعای بخت گشایی زن بیوه,دعای بخت گشایی سریع دختر پرخیر و برکت,دعا بخت گشایی سریع دختر,دعا برای بخت گشایی سریع دختر,دعا جهت بخت گشایی سریع دختر,دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی سریع برای دختر,

دستور و دعا برای گشایش بخت سریع التاثیر و پرخیر

چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این ایات را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود . اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود.

 

سوره فرقان ایه ۷۴
وَالَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّيَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾

 

1. در هر شبانه روز، یک بار زیارت عاشورا و دعاى توسل را با توجه کامل به نیت این حاجت قرائت کنید.

 

2. در شب جمعه غسل کنید (غسل مستحبى) و بعد از نیمه شب، نماز امام زمان (عج) را بخوانید (کیفیت آن در مفاتیح الجنان در ضمن اعمال شب جمعه آمده است).

 

3. سه روز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه را روزه بگیرید و روز جمعه نماز جعفر طیار به جاى آورید (کیفیت آن در مفاتیح الجنان در ضمن اعمال روز جمعه آمده است). این عمل که مورد توجه بزرگان دین بوده، در استجابت دعا بسیار مؤثر است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *