آخرین خبرها

دستور و قاعده برای باطل کردن جادو و سحر

دستور و قاعده برای باطل کردن جادو و سحر

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین ملکوت 786 مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی گره گشایی تحت عنوان دستور و قاعده برای باطل کردن جادو و سحر شرح می دهیم که سبب می شود از اثرات منفی در زندگی رها شده و اگر خدایی نکرده سحر و جادو باعث بیماری شده است زود تر بهبود یابید.

7236083602830783 باطل السحر و چشم زخم دعا و ختم مجرب شفای بیماری
دستور و قاعده برای باطل کردن جادو و سحر

دستور و قاعده برای باطل کردن جادو و سحر,دعای باطل سحر,دعای باطل سحر قفل,دعای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر و جادو,دعای باطل سحر دفن شده,دعای باطل سحر بسیار قوی,دعاي باطل سحر,دعای باطل سحر عمری,دعاي باطل سحر قوي,دعای باطل سحر از راه دور,دعای باطل سحر قوی از راه دور,دعای باطل سحر قوی و فوری,دعای باطل سحر قوی صوتی,دعای باطل سحر قوی نی نی سایت,دعای باطل سحر قوی برای ازدواج,دعای باطل سحر قوی خوردنی,دعا باطل سحر قوی,دعاهای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر و جادو قوی,دعاي باطل سحر و جادو,

دستور و قاعده برای باطل کردن جادو و سحر

قاعده:

۱- کاغذی که انتخاب میکنید باید زرد رنگ باشد یا سفید و بدون خط دار

۲- حتما با جوهر روحانی بنویسید(ترکیب اب زعفران و گلاب )

۳-ایه الکرسی را باید از ابتدای نوار کاغذی که درست کردید بنویسید تا انتهای آن و نباید مجددا به ابتدای کاغذ برسید و از زیر ان ادامشو بنویسید که این کار اشتباست

تمام ایه را باید در یک خط نوشته شود

۳-قبل از نوشتن وضو بگیرید و در روزهای یک شنبه و چهار شنبه یا پنج شنبه و یا جمعه در ساعت مشتری یا شمس باید بنویسید

۴-در حین نوشتن حتما به خودتان عطر بزنید و خودتان را خوشبو کنید

۵- و در حین نوشتن کندر را در اب در حال جوشیدن قرار دهید تا در اب بخار شود(و یا میتوانید از عنبرهای خوشبو در حین نوشتن استفاده کنید تا محیط خوش عطر باشد)

۶-بعد از اینکه کاغذ را لوله کردید و سر انتهای آن را چسب زدید روی کاغذ بنویسید

(نام صاحب دعا…. زاییده….. برای رفع هر گونه سحر یا بیماری به حق این ایه الکرسی)

۷- این دعا را باید بیمار یا شخص سحر شده به مدت ۱۳ روز همراه خود داشته باشد و یعد از ۱۳ روز باید در اب روان قرار دهد

 

زکات این نسخه:

توجه کنید که بدون ذکات این عمل هیچ تاثیری در شخص نمیگذارد. و یادتان باشد که هر دعا یا نسخه ای ذکات مخصوص به خودش را دارد  و بدون ذکات هیچ نسخه ای اثر گذار نیست.پس تمام دعاها و نسخه هایی که در کتب میبینید را سریع انجام ندهید چون ذکاتش را بیان نکردند و شما بدون ذکات نتیجه ای نمیگیرید.

و اما ذکات این نسخه: اول اینکه در مدت این ۱۳ روز باید روزی ۱۳۲ بار صلوات بفرستید و بعد از ان سه بار ایه الکرسی بخوانید و بعد از هر بار خواندن بگوییدبه حرمت این ایت الکرسی هر گونه سحر و جادو و بیماری که در بدن من هست رفع شود.

۲- در این ۱۳ روز باید هر رو ۲ رکعت نماز برای امام حسین بخوانید(تا قبل از ظهر باید خوانده شود)

۳- و باید شکم ۷ فقیر را سیر کنید. حالا یا با نان خالی یا با مرغ بریان فرقی نمیکنه. به طور معمول میتوانید برای هر شخص فقیری یک نصفه نان و کمی پنیر و سبزی تهیه کنید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *