آخرین خبرها

دعاهایی برای روزی و کسب پول و مقام

در این مطلب یک بار دیگر دعاهایی برای روزی و کسب پول و مقام را می خوانیم که باعث می شود در صورتی که می خواهید به پول و مال زیادی برسید نتیجه بگیرید. سختی ها را زود تر از پیش و رو برداشته و اگر بخاطر مسائل مالی پس زده شده ای موفق شوید. متن کامل این دعا و دیگر دعا ها را از سایت ملکوت786 بیاموزید.

,دعای رزق و روزی مغازه فوری,دعاي رزق و روزي مغازه,دعای رزق و روزی مغازه در قران,دانلود دعای رزق و روزی حلال,عکس دعای رزق و روزی حلال,بهترین دعای رزق و روزی حلال,دعای رزق و روزی صوتی مغازه,دعای رزق و روزی صوتی دانلود,دعای رزق و روزی صوتی برای مغازه,دعای رزق و روزی صوت,دعای افزایش رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی فراوان صوتی,دعای برای رزق و روزی صوتی,

دعا-های-مال-و-ثروت رزق و روزی

دعاهایی برای روزی و کسب پول و مقام,دعای رزق و روزی صوتی فرهمند,دعای رزق و روزی صوتی با صدای فرهمند,دعا رزق و روزی صوتی,دعای رزق روزی مغازه,دعای رزق روزی مغازه صوتی,دعاي رزق روزي مغازه,دعا رزق روزی مغازه,دعا رزق روزی مغازه صوتی,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق روزی برای مغازه,دعای رزق بین الطلوعین

ابو بصیر نقل می‌کند: به حضرت صادق (علیه‌السلام) از حاجت خودم شکایت کردم و از آن حضرت خواستم که به من دعایی جهت رزق بیاموزد.

حضرت صادق (علیه‌السلام) فرمود: در نماز شب، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجده آخرِ رکعتِ هشتمِ نافله شب) این دعا را بخوان: یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطی وَ یا خَیْرَ مُرْتَجیً اُرْزُقْنی وَ اَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لی رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ.

حضرت این دعا را به من تعلیم فرمود، از وقتی که من آن را خواندم، دیگر محتاج نشدم.

دعاهایی برای کسب پول و مال ناگهانی

جهت وسعت رزق ومعیشت از شب شنبه ، هر شب سه بار سوره مبارکه واقعه را بخواند وشب جمعه 8مرتبه بخواند واین عمل را پنج هفته بجای آورد وقبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخواند:

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین . فرموده اند این ختم تاثیر عجیبی دارد .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *