آخرین خبرها

دعاهایی قوی و مجرب برای باطل کردن سحر و طلسم سریع الاتاثیر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهایی قوی و مجرب برای باطل کردن سحر و طلسم سریع الاتاثیر  پرداخته ایم ان شاءالله سحر و طلسم باطل خواهد شد و از سحر و طلسم در امان خواهید ماند .

باطل کردن سحر جادو و طلسم,دعای باطل السحر قوی,آیات قرآنی باطل السحر و جادو,دعای قرآنی قوی و مجرب برای پیشگیری از طلسم جادو و سحر,پیشگیری از طلسمات و جادوی دشمنان و حسودان,دعای باطل سحر مفاتیح,دعای باطل سحر غسلی,دعای باطل سحر جادو با تلاوت قرآن,دعای باطل سحر امام علی,دعای باطل سحر ازدواج,دعای باطل سحر جدایی,دعای باطل سحر مفاتیح الجنان,دعای باطل سحر

دعاهای-قوی-و-سریع-الاثر-برای-آمدن-خواستگار-مورد-نظر-مجرب-4-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا سحر و جادو و طلسم متفرقه
دعاهایی قوی و مجرب برای باطل کردن سحر و طلسم سریع الاتاثیر

دعای باطل کردن سحر و جادوهای قوی 

این دعا باعث می‌شود از بدترین و بزرگترین سحر، جادو و طلسم در امان بمانید. پس هر کس می‌خواهد از شر اینها حفظ شود بگوید :

« اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَى وَ خَاصَّهُ بِکَلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کَادَهُ بِسِحْرِهِ بِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْکَ أَهْلِ الْإِفْکِ وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ کَیْدِ أَهْلِ الْفَسَادِ مَنْ کَادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیْرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ أَوْ لَا أَخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّى تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیْرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِکَ فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکُنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَةٍ وَ أَتَمَّهَا یَا کَرِیمُ »

 

باطل کردن طلسم و سحر جنون ، دعا باطل کردن طلسم

سحر و طلسم جنون یعنی طلسمی که موجب شرود و زوال عقل و فراموشی شدید و خطای شدید در گفتار و نظرات و افعال و از این قبیل است.
( این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین).

یک روش علاج :
در این نوع سحر ، باید بر مسحور رقیه خاصه جهت ابطال سحر قرائت شود و در موارد شدید بایستی آیات شریفه مخصوص ابطال سحر بر فرد مسحور قرائت شود : 
سوره البقرة – هود – الحجر – الصافات – ق – الرحمن – الملک – الجن – الاعلى – الز لزلة – الهمز ة – الکا فرون – المعوذتین .
این قرائت حتما باید دوبار در هر روز انجام شود ( به مدت یکماه تمام و حتی ممکن است سه ماه هم به طول بیانجامد) . در طول مدت ابطال سحر و درمان فرد مسحور باید از آب پاکی که بر آن آیات خاصه ابطال سحر خوانده شده است بنوشد.

 

 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *