آخرین خبرها

  دعاهای بسیار قوی برای ازدواج با معشوق و دعا برای آمدن خواستگار

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای بسیار قوی برای ازدواج با معشوق و دعا برای آمدن خواستگار پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده ازدواج موفقی انجام می گیرد . 

دعای ازدواج معشوق,دعای ازدواج با معشوق با اسم مادر,دعای ازدواج با معشوقدعا آمدن خواستگار مورد نظر,دعا آمدن خواستگار مورد علاقه,دعا امدن خواستگار خوب,دعای آمدن خواستگار پولدار در يك روز,دعای آمدن خواستگار فوری,دعای آمدن خواستگار ,دعای آمدن خواستگار در یک هفته,دعای آمدن خواستگار برای دختر,دعای آمدن خواستگاری که رفته,دعای آمدن خواستگار سریع,دعای ازدواج با معشوق با فلفل سیاه,دعای ازدواج با معشوق در یک روز,دعای ازدواج با معشوق از راه دور,دعا برای ازدواج با معشوق تضمینی       

دعاهای-بسیار-قوی-برای-ازدواج-با-معشوق-و-دعا-برای-آمدن-خواستگار-300x171 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعاهای بسیار قوی برای ازدواج با معشوق و دعا برای آمدن خواستگار

دعا‌های قوی برای ازدواج                      

گفته می‌شود آیه ۲۹ سوره فاطر را دختر بی خواستگار پیوسته و به طور منظم روزانه تلاوت کند ، این عمل مجرب است و بسیار موثر در بخت گشایی . نتایج و عجایب بسیار دارد . ان شاءالله تعالی.
« إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ »  
برخی به حسب تجربه خواندن و مداومت بر تلاوت آیه ۲۱ سوره روم را برای این منظور کارساز و مفید می‌دانند و آن آیه چنین است  
« وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیها وَ جَعَلَ بَینَکُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یتَفَکَّرُونَ » 
تلاوت آیه ۴۱ از سوره فاطر را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و در اوقات مختلف ادامه دهید . بهترین زمان، پس از انجام فریضه نماز است . روزانه چهل مرتبه خوانده شود مطلوب است . پس از نماز حتما از خداوند طلب بخت نیکو کنید . توجه کنید که قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید .             

 

دعا برای ازدواج از زبان امام صادق (ع)                         

امام صادق (ع) به ابوبصیر می‌فرمایند : هرگاه خواستی ازدواج کنی ابتدا دو رکعت نماز بجا بیاور سپس حمد و سپاس خداوند نما و بعد بگو : 
اللَّهُمَّ إِنِّي أُرِيدُ أَنْ أَتَزَوَّجَ اللَّهُمَّ فَقَدِّرْ لِي مِنَ النِّسَاءِ أَحْسَنَهُنَّ خُلُقاً وَ خَلْقاً وَ أَعَفَّهُنَّ فَرْجاً وَ أَحْفَظَهُنَّ لِي فِي نَفْسِهَا وَ مَالِي وَ أَوْسَعَهُنَّ رِزْقاً وَ أَعْظَمَهُنَّ بَرَكَةً وَ اقْضِ لِي مِنْهَا وَلَداً طَيِّباً تَجْعَلُهُ لِي خَلَفاً صَالِحاً فِي حَيَاتِي وَ بَعْدَ مَوْتِي  
معنی : « خداوندا من قصد ازدواج دارم ، زيباترين و خوشخوترين و عفيف ترين زنان را نصيب من كن كه مال من و ناموس خود را بهتر حفظ كند و رزق و بركت او از همه وسيعتر باشد ، و از او فرزندى پاك كه در حيات‏ و مرگ من يادگارى صالح باشند بمن عنايت كن »                

 

دعا برای ازدواج سریع با معشوق               

چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این آیات را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود . اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود . 
سوره فرقان ایه ۷۴
وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾
منبع : خواص آیات قرآن کریم ص ۱۱۹                         

 

برگرفته از سایت دعایاب  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *