آخرین خبرها

دعاهای بسیار قوی برای ازدواج سریع با معشوق تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای بسیار قوی برای ازدواج سریع با معشوق تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای قوی ازدواج موفقی خواهند داشت .

دعای ازدواج با معشوق ,دعا ازدواج با شخص مورد نظر,دعای ازدواج با معشوق با فلفل سیاه,دعای ازدواج با معشوق با اسم مادر,دعا ازدواج سریع ,دعا ازدواج سریع با معشوق,دعا ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع ,دعای ازدواج سریع با شخص مورد نظر,دعای ازدواج سریع دختر با معشوق,دعای ازدواج سریع و موفق,دعای ازدواج سریع ایت الله بهجت,دعا ازدواج دختر و پسر,دعای ازدواج دختری که در خانه مانده,دعای ازدواج دختر مجرد,دعای ازدواج دختر در یک هفته,دعای ازدواج دختر سن بالا,دعای ازدواج دختر,دعای ازدواج دختر و پسر,دعا برای ازدواج دختر مجرد

-بسیار-قوی-برای-ازدواج-سریع-با-معشوق-تضمینی-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعاهای بسیار قوی برای ازدواج سریع با معشوق تضمینی

دعای مجرب برای ازدواج با معشوق             

اگر شخصی به دنبال ازدواج موفق با معشوق مورد نظر خود می باشد بایستی دعا برای ازدواج موفق با معشوق را که در زیر آمده است بخواند. برای موثر واقع شدن دعا برای ازدواج معشوق بایستی وضو گرفته و با گلاب این دعا را بر روی تکه ای کاغذ نوشته و به آب روان بدهید.
« لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك و لا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم و الوجه الكريم و الإحسان القديم و صلى الله على محمد و اله الطيبين الطاهرين »                      

 

دعای ازدواج سریع                     

سوره فرقان آیه 74 (این آیه شریفه را همیشه در اوقات مختلف علی الخصوص قنوت نماز و سجده بعد از نماز بخوانید). حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) فرمودند:هر یک از شما که خواست ازدواج کند باید ابتدا دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره فاتحه الکتاب و سوره یس را بخواند، وقتی که از نماز فارغ شد. بعد از حمد و ثنای پروردگار، این گونه بگوید:
اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَی أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی.
فَمَنْ فَعَلَ ذَلِکَ أَعْطَاهُ اللَّهُ مَا سَأَلَ ثُمَّ إِذَا زُفَّتْ إِلَیْهِ وَ دَخَلَتْ عَلَیْهِ فَلْیُصَلِّ رَکْعَتَیْنِ ثُمَّ لْیَمْسَحْ یَدَهُ عَلَی نَاصِیَتِهَا وَ لْیَقُلِ:اللَّهُمَّ بَارِکْ لِی فِی أَهْلِی وَ بَارِکْ لَهَا فِیَّ وَ مَا جَمَعْتَ بَیْنَنَا فَاجْمَعْ بَیْنَنَا فِی خَیْرٍ وَ یُمْنٍ وَ بَرَکَهٍ وَ إِنْ جَعَلْتَهَا فُرْقَهً فَاجْعَلْهَا فُرْقَهً إِلَی خَیْر.                   

 

دعا برای ازدواج با معشوق از آیت الله بهجت                   

یکی از مشهورترین دعا برای حاجت روایی در ازدواج، این دعا برای رسیدن به معشوق از آیت الله بهجت است که می‌توان در استجابت هر دعایی به آن تکیه کرد. ترتیب خواندن این دعا به شرح زیر است : 

آنطور که به نقل از آیت الله بهجت نقل شده است اگر کسی در بین فجر کاذب و فجر صادق (ینی پنج دقیقه پیش از اذان صبح و 5 دقیقه پس از اذان صبح) 13 مرتبه ذکر صلوات، 40 مرتبه یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی و 14 ذکر صلوات را تکرار کند، هر حاجت حلال و خیری که داشته باشد مستجاب خواهد شد.         

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت     

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *