آخرین خبرها

دعاهای بسیار قوی برای رفع دعوا و درگیری دعای قوی صلح و آشتی تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای بسیار قوی برای رفع دعوا و درگیری دعای قوی صلح و آشتی تضمینی پرداخته ایم.  ان شاءالله با دعاهای تجربه شده صیح و آشتی برقرار می شود . 

دعا رفع دعوای خانوادگی,دعا برای رفع دعوا در خانه,دعا برای رفع دعوا و درگیری در خانه,دعا برای رفع دعوا زن و شوهر,دعا برای رفع دعوا بین دو نفر,دعا برای رفع دعوای زن و شوهر,دعا برای رفع دعوا در خانه صوتی,دعا برای رفع دعوا و شر,دعا برای رفع دعوای زن و شوهر ,دعا برای رفع دعوای پدر و مادر,دعا برای رفع دعوای پدر و پسر,دعا براي رفع دعوا و بحث در خانه,دعا برای رفع دعوا بین همسایه 

دعاهای-بسیار-قوی-برای-رفع-دعوا-و-درگیری-دعای-قوی-صلح-و-آشتی-تضمینی-300x152 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعاهای بسیار قوی برای رفع دعوا و درگیری دعای قوی صلح و آشتی تضمینی

دعای قوی رفع اختلافات خانوادگی           

آیات زیر را هفت دور بر روی مقداری اسپند خوانده و به آن فوت کرده و سپس خود و یا منزل را با آن دود دهید . 
اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ  . 
لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُۆْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ .  
اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآۆُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ. »                   

 

دعای مجرب برای رفع مشکل خانوادگی       

برای از بین بردن مشکل خانوادگی و اختلاف این دعا را بخوانید. بهتر است این دعا را در محیط خانه و یا در مکانی که همیشه خانواده در آن قرار دارند هر روز با صدای بلند بخوانید. این آیه قسمتی از سوره اعراف می باشد.
«وَسِعَ رَبُّنا کُلَّ شَیْ‌ءٍ عِلْماً عَلَی اللَّهِ تَوَکَّلْنا رَبَّنَا                                    

 

دعا رفع دعوا در خانه با نمک                     

ابتدا وضو گرفته و مقداری نمک دریایی غیر پودری را در ظرفی بریزید . 
دست راستتان را به هنگام غروب آفتاب روی نمک قرار داده و ۳۱۳ مرتبه به نیت رفع مشکلات خانوادگی و دعوا بخوانید “ الله الحی القیوم العلی العظیم ”             
سپس نمک ها را در همه جای منزل علی الخصوص گوشه های حیاط و اتاق ها بریزید  .              
هنگام ریختن نمک ها مرتبا بخوانید “ وَ لایَؤُدُهُ حِفْظُهُما و هُوَ العَلیُّ العَظیمُ ” تا زمانی که نمک به اتمام برسد. ان شاءالله دعوا از خانه تان رخت برمی بندد.            

برگرفته از سایت دعاگو  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *