آخرین خبرها

دعاهای بسیار قوی برای فروش ملک و متاع و فروش آپارتمان تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای بسیار قوی برای فروش ملک و متاع و فروش آپارتمان تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده ملک خود را خیلی سریع می توانید بفروشید .

دعا فروش ملک از راه دور,دعای فروش ملک قوی,دعای فروش ملک,دعای فروش ملک از ایت الله بهجت,دعای فروش ملک ایت الله بهجت,دعای فروش ملک در مفاتیح,دعای فروش ملک تضمینی,دعای فروش ملک یا بنی اسرائیل,دعای فروش ملک در گنجهای معنوی,دعای فروش ملک و باغ,دعای فروش ملک,دعای فروش ملک سریع,دعای فروش ملک و مغازه,دعای فروش ملک و ماشین,دعای فروش ملک امام جواد

دعاهای-بسیار-قوی-برای-فروش-ملک-و-متاع-و-فروش-آپارتمان-تضمینی-300x161 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای بسیار قوی برای فروش ملک و متاع و فروش آپارتمان تضمینی

دعای فروش ملک و متاع                 

برای فروش ملک و زمین یا آپارتمان ، آیه الکرسی را با اعتقاد قلبی در یک کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و سپس در پایین آن دعای ذیل را بنویسد.
دعا را در منزل یا آپارتمان یا ملک قرار دهد.
یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشروا ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم                    

دعای فروش خانه در سوره کوثر             

برای جلب و ازدیاد مشتری «برای فروش ملک و متاع» سوره مبارکه کوثر را با گلاب و زعفران بنویسد و در مکان مورد نظر بیاویزد یا نگه دارد : بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ. فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَآنْحَرْ. إِنَّ شَآنِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ.             

دعای فروش خانه در سوره کهف             

برای فروش ملک و خانه، بخشی از آیه ۱۰ سوره کهف را بر دیوار آن محل بنویسد (همچنین می تواند بر کاغذی بدون خط بنویسد و به دیوار آن محل بچسباند) به اذن خداوند، آن ملک زود بفروش می رسد:
« ربنا آتنا من لدنک رحمه و هیی لنا من امرنا رشدا »
و برخی اساتید هم فرموده اند در آن ملک برود و آنجا سوره کهف بخواند.                

دعای فروش خانه با توسل به امام جواد (ع)               

دعای زیر را 14 مرتبه در 9 روز بخوانید که برای فروش خانه بسیار مجرب است.
« اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ »         

 

برگرفته از سایت اهنوس 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *