آخرین خبرها

دعاهای بسیار مجرب برای آرامش روان و اعصاب و خوش خلقی تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای بسیار مجرب برای آرامش روان و اعصاب و خوش خلقی تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده اضطراب کاهش می یابد .  

دعا برای آرامش اعصاب کودکان,دعا برای آرامش اعصاب کودکان ,دعا برای آرامش اعصاب خانواده,دعا برای آرامش اعصاب,دعا برای آرامش اعصاب فرزند,دعا برای ارامش اعصاب ,دعا برای ارامش اعصاب شوهر,دعا برای ارامش اعصاب کودک,دعا برای خوش خلقی,دعا برای خوش خلقی کودک,دعا برای خوش خلقی شوهر,دعا برای خوش خلقی فرزند,دعا برای خوش خلقی نوزاد,دعا جهت خوش خلقی

دعاهای-بسیار-مجرب-برای-آرامش-روان-و-اعصاب-و-خوش-خلقی-تضمینی-300x152 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای بسیار مجرب برای آرامش روان و اعصاب و خوش خلقی تضمینی

 ذکر برای آرامش اعصاب و کاهش اضطراب             

بطور کلی یاد خداوند به هر شکل و صورتی موجب آرامش قلب است . 
گفتن ذکر « ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّةَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم » در ایجاد آرامش و رفع عصبانیت نقش مؤثری دارد . 
میرزا احمد آشتیانی (رحمه الله) در کتاب هدیه احمدی آورده اند : 
علامه طباطبایی (قدس سره) صاحب تفسیر المیزان فرموده اند : جهت آرامش پیدا کردن دست روی سینه بگذارید و در حالت نشسته و ایستاده چند مرتبه آیه 28 سوره مبارکه رعد را بخوانید : 
« الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب » زیرا در ایجاد آرامش بسیارمؤثر است .             

 

ذکر کنترل عصبانیت و خوش اخلاقی ( مجرب )             

برای کنترل کامل حالاتی مثل عصبانیت ٬ غرور و تکبر ٬ انتقام جویی ٬ حسادت و بخل ٬ اسم « الحَلیم » خداوند اثری عجیب و مجرب دارد تا ۴۰ روز و هر روز بعد از هر نماز ۱۹ مرتبه الحلیم بگوید  .   

دعا برای رفع عصبانیت                             

در کتاب مکارم الاخلاق آمده است در هنگام عصبانیت بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید و این دعا را پس از صلوات بخوانید تا عصبانیت زایل گردد.  
« اللهم صل علی محمدٍ و آل محمدٍ. اللهم اغفِر ذَنبِی وَ اذهِب غَیظَ قَلبِی وَ اَجِرنِی مِنَ الشَّیطانِ الرَّجِیم و لا حَولَ و لا قُوَةَ اِلّا بِالله العلی العَظِیم »
منبع : مکارم الاخلاق؛ ص 350                

برگرفته از سایت دعاشفا   

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *