آخرین خبرها

دعاهای بسیار مجرب برای جلب محبت از راه دور تضمینی دعای محبت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای بسیار مجرب برای جلب محبت از راه دور تضمینی دعای محبت پرداخته ایم ان شاءالله با دعای تجربه شده محبت شدید ایجاد می شود .  

دعای جلب محبت برادر,دعای جلب محبت دیگران,دعای جلب محبت رئیس,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت از راه دور,دعای جلب محبت فرزند,دعای جلب محبت از راه دور بهجت,دعای جلب محبت پسر به مادر,دعای محبت بین دو برادر,دعای محبت و آشتی سریع الاجابه,دعای محبت فرزند پسر به مادر ,دعای محبت بین زن و شوهر,دعای محبت بین فرزند و والدین,دعای محبت از راه دور

دعاهای-بسیار-مجرب-برای-جلب-محبت-از-راه-دور-تضمینی-دعای-محبت-300x152 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعاهای بسیار مجرب برای جلب محبت از راه دور تضمینی دعای محبت

دعای جلب محبت               

قویترین دعای جلب محبتی که می توان معرفی کرد این است که دعای محبت زیر را به ظرفی آب بخوانید و سپس آن آب را بنوشید و این کار را به مدت سه روز انجام دهید. قویترین طلسم جلب محبت اثر خواهد کرد و منجر به عزیز شدن شما نزد معشوق می گردد.
« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى. عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ. أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ. تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً. إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ »              

 

دعای محبت از راه دور               

برای تحبیب و عشق و نماز جلب محبت ، دو رکعت نماز بخوانید. در هر رکعت بعد از تلاوت سوره “حمد”، هفت بار آیه 7 شریفه سوره ممتحنه را تکرار کنید.
پس از اتمام نماز و سلام، ابتدا هفت مرتبه این دعا را بخوانید : 
“اللهمَ لَیِّنْ قَلْبَ فلان بن فلان کما لَیَّنْتَ الحَدیدَ لِداود.”
سپس، سیصد بار این عبارت را بخوانید : 
“یا حبیبَ المُدَّبِرین حَبِّب مَحَبَّتی علی قلب فلان بن فلان.”
همچنین، امام صادق (علیه السلام) آموخته‌اند : اگر فرد سوره ممتحنه را بنویسد و پس از شست و شو، سه روز از آب آن بنوشد، با اجازهٔ خداوند، این عمل می‌تواند منجر به رفع بیماری از او شود.
در ماه رجب که ماه رحم زمانی میباشد، یعنی اعمال تاثیر بیشتری دارند نیز دعای جلب محبت بسیار موثر است.                       

برگرفته از سایت ملکوتیها   

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *