آخرین خبرها

دعاهای بسیار مجرب برای دعای  مجرب برای فروش فوری منزل و آپارتمان و زمین

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶    دعاهای بسیار مجرب برای دعای  مجرب برای فروش فوری منزل و آپارتمان و زمین پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده ملک شما فروش می رود . 

دعا فروش ماشین,دعای فروش ماشین از ایت الله بهجت,دعای فروش ماشین در گنجهای معنوی,دعای فروش ماشین در مفاتیح,دعای فروش ماشین مجرب,دعا خرید ماشین ,دعا فروش ملک از راه دور,دعای فروش ملک,دعای فروش ملک قوی,دعای فروش ملک,دعای فروش ملک از ایت الله بهجت,دعای فروش ملک در مفاتیح,دعای فروش ملک یا بنی اسرائیل,دعای فروش ملک بهجت,دعای فروش ملک تضمینی,دعای فروش ملک در گنجهای معنوی,دعای فروش ملک و باغ,دعای فروش ملک ,دعای فروش ملک و مغازه,دعای فروش ملک و ماشین,دعای فروش ملک امام جواد  

دعاهای-بسیار-مجرب-برای-دعای-مجرب-برای-فروش-فوری-منزل-و-آپارتمان-و-زمین-300x161 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب رزق و روزی متفرقه
دعاهای بسیار مجرب برای دعای  مجرب برای فروش فوری منزل و آپارتمان و زمین

دعا برای فروش خانه از آیت الله بهجت                   

دعایی سریع الاجابه منسوب به آیت الله العظمی شیخ محمد تقی بهجت آمده است که در قرآن شخصی ایشان مکتوب بوده است . اگر قصد دارید به دعا برای فروش خانه از آیت الله بهجت توسل کنید ، به این ترتیب است که : 
اگر فردی در بین الطلوعین یعنی هنگام فجر کاذب و فجر صادق (پنج دقیقه پیش از اذان صبح تا 5 دقیقه پس از اذان) این ذکرها را بخواند هر حاجتی دارد برآورده خواهد شد. به شرطی که با اخلاص قلبی و اطمینان به قدرت پروردگار باشد . 
14 مرتبه صلوات، 40 مرتبه یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی و مجدداً 14 مرتبه ذکر صلوات.                   

دعای  مجرب برای فروش فوری منزل و آپارتمان و زمین                             

ذکر و دعای بسیار مجرب و قوی برای فروش فوری و سریع خانه و باغ و آپارتمان و زمین زراعی و هرگونه جنس و کالا کاملا تضمینی . امیدواریم که کارگشای مشکلات شما عزیزان واقع شود .
دستور العمل ذیل را برای فروش ملک یا زمین یا مغازه یا آپارتمانش انجام دهد.
دعای شریف ذیل را بر یک لیوان آب پاک بخواند و آن آب را در زمین یا آپارتمان یا ملک بپاشد . سپس یکبار دعا را در کاغذ بدون خط بنویسد و در داخل ملک یا آپارتمان پنهان سازد . آن ملک یا متاع بزودی بفروش میرسد .
و مَنْ أَوْفی‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ .
یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله .       

 

برگرفته از سایت هاروس                  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *