آخرین خبرها

دعاهای بسیار مجرب برای دفع دشمن و دور کردن نیرنگ دشمنان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶   دعاهای بسیار مجرب برای دفع دشمن و دور کردن نیرنگ دشمنان پرداخته ایم ان شاءالله با دعهای تجربه شده  دشمن از زندگی شما دفع می شود . 

دعا دفع دشمن ,دعا دفع دشمن امام سجاد,دعا دفع دشمن و تسخیر قلب,دعای دفع دشمن و حسود,دعای دفع دشمن و حسود ,دعای دفع دشمن خانگی,دعای دفع دشمن و بلا,دعای دفع دشمن سرسخت,دعای دفع دشمن ,دعای دفع دشمن و بدگو,دعای دفع دشمن و زبان بند ,دعای دفع دشمن از امام سجاد,دعای دفع دشمن در محل کار,دعای دفع دشمن آیت الله بهجت,دعای دفع دشمن در گنجهای معنوی,

دعاهای-بسیار-مجرب-برای-دفع-دشمن-و-دور-کردن-نیرنگ-دشمنان-300x161 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعاهای بسیار مجرب برای دفع دشمن و دور کردن نیرنگ دشمنان

دعا دفع دشمن             

خواندن اسم (یا رقیب) به تعداد 7 مرتبه برای دفع دشمن قوی مجربست . 
دفع دشمن
اگر کسی می خواهد دفع خصم دشمن کند، هنگام بروز خطر از جانب آن دشمن بر خواندن اسم (نعم المولی و نعم النصیر) به تعداد 350 مرتبه در هر روز مداومت شود. و برای گرفتن نتیجه سریعتر روز جمعه بعد از طلوع آفتاب خدا را به این اسم بخوانید. و جهت رفع حاجات این ذکر را بخوانید .                 

 

دعای دور کردن نیرنگ دشمنان                               

دعای امام سجاد (ع) برای دور کردن نیرنگ دشمنان و بازگرداندن غلبه آنان :
إِلَهِي هَدَيْتَنِي فَلَهَوْتُ وَ وَعَظْتَ فَقَسَوْتُ وَ أَبْلَيْتَ الْجَمِيلَ فَعَصَيْتُ‏
اى خداى من، تو مرا هدايت كردى و من به لهو و غفلت روى آوردم. پندم دادى و من سخت دلى نمودم. نعمتهاى نيكويم دادى و من نافرمانى كردم . 
ثُمَّ عَرَفْتُ مَا أَصْدَرْتَ إِذْ عَرَّفْتَنِيهِ فَاسْتَغْفَرْتُ فَأَقَلْتَ فَعُدْتُ فَسَتَرْتَ فَلَكَ – إِلَهِي – اَلْحَمْدُ
آنگاه آنچه مرا از آن منع كرده بودى به من شناسانيدى و من شناختم و آمرزش طلبيدم و تو گناه من بخشيدى. زان سپس من بار ديگر به گناه بازگشتم و تو اغماض كردى. پس حمد باد تو را اى خداوند من .                     

 

برگرفته از سایت دعایاب  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *