آخرین خبرها

دعاهای بسیار مجرب برای رسیدن به خواسته و دعای ازدواج فوری تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای بسیار مجرب برای رسیدن به خواسته و دعای ازدواج فوری تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای قوی به حاجت خود خواهید رسید . 

دعا ازدواج سریع با معشوق,دعا ازدواج سریع ,دعا ازدواج سریع پسر,دعا ازدواج سریع و موفق,دعای ازدواج سریع در یک هفته,دعای ازدواج سریع با شخص مورد نظر,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع ایت الله بهجت,دعای ازدواج سریع زن مطلقه,دعای ازدواج سریع و آسان,دعای ازدواج سریع اهل سنت,دعای ازدواج سریع نخودکی,دعای ازدواج سریع دختران,دعای ازدواج سریع فوری,دعای سریع ازدواج موفق,دعای حاجت سریع از امام صادق,دعای حاجت سریع,دعای حاجت سریع ,دعای حاجت سریع مجرب,دعا سریع حاجت گرفتن,نماز حاجت سریع الاجابه,نماز حاجت سریع الاجابه ,دعای سریع حاجت گرفتن,دعای سریع حاجت حضرت علی,دعا حاجت فوری و قوی

دعاهای-بسیار-مجرب-برای-رسیدن-به-خواسته-و-دعای-ازدواج-فوری-300x161 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی متفرقه مهر و محبت
دعاهای بسیار مجرب برای رسیدن به خواسته و دعای ازدواج فوری تضمینی

دعا برای رسیدن به هر مقصود                   

از حضرت علی (ع) منقول است که فرمود : هر کس که صد آیه از هر جای قرآن بخواند، بعد هفت مرتبه « یا الله » بگوید، اگر بر صخره هم دعا کند، خداوند متعال آن را می شکافد.
دعا برای ناامید شدن از عرض حاجت به دیگران (چه به صورت کتبی و چه شفاهی)
امام صادق (ع) با یارانش دستور داد، درخواست خود را به صورت نامه به من بنویسید. آنها درخواست خود را نوشتند و به آن حضرت عرضه داشتند، ولی در پایان درخواست کلمه « ان شاءالله » نبود، حضرت فرمود : 
چگونه امیدوارید که در خواستتان عملی شود، در حالی که در این نوشته کلمه « ان شاءالله » نیست. بنگرید هر جا کلمه « ان شاءالله » می خواهد در آن بنویسید.                          

دعای شش قفل برای محبت                       

یکی دیگر از خواص دعای شش قفل برای محبت است. این دعا باعث افزایش عزت و احترام افراد شده و شخص بین دیگران محبوب‌تر خواهد شد.
همچنین از موارد دیگر دعا برای محبت می‌توان دعای مجرب زیرا را به تعداد ۱۱ مرتبه با نیت جلب محبت شخص مورد نظر خواند : 
بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه                   

دعای ازدواج و بخت گشایی آسان                            

برای دخترانی که امر ازدواج آن‌ها قدری به تاخیر افتاده و میخواهند که سریعتر ازدواج کنند دعا و حرز ذیل برای تسهیل و انجام ازدواج فوری و گشایش بخت آسان و سریع بسیار موثر است. آن حرز و دعا این است : 
بیست و پنج مرتبه حرف واو (و) را بر پارچه‌ای از حریر سبز بنویسد.
سپس این آیه شریفه را بنویسد : 
بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتون من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم “.
این حرز را با خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله ازدواج سریع و آسان خواهد داشت.       

      

برگرفته از سایت دعاگو   

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *